تقدیر از پدران شهدا در مساجد مرکزی

همزمان با میلاد با سعادت نخستین امام شیعیان حضرت علی(ع)‌ و روز پدر امشب از پدران شهدای منطقه کوی امام علی(ع) اراک تقدیر می شود.

عباس حسینخانی،‌ مسئول کانون فرهنگی و هنری روح الله مسجد خاتم الانبیا(ص) اراک به خبرنگار شبستان در اراک گفت:‌ مراسم تقدیر از پدر شهدای منطقه کوی امام علی(ع)‌ همزمان با جشن یادبود شهدای گرانقدر این منطقه امشب پس از نماز مغرب و عشا در مسجد برگزار می شود.


وی با بیان اینکه حاج ابوالفضل خلج و حجت الاسلام عبدی نماینده ولی فقیه در سپاه استان مرکزی در این مراسم به مولودیه خوانی و سخنرانی خواهند پرداخت افزود:‌ مراسم قرعه کشی و اهدای جوایز به کسانی که نام مبارک علی داشته باشند از دیگر برنامه های این مراسم است.


حسینخانی ادامه داد: ‌این کانون به صورت هفتگی در روزهای دوشنبه مراسم بزرگداشت یکی از شهدای منطقه را همراه با زیارت عاشورا و هدیه به نثار روح ملکوتی شهدا برگزار می کند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری روح الله ادامه داد:‌ برگزاری یادواره شهدا سبب آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان با ارزش های انقلاب اسلامی،‌شهدا و امام شهدا است.

 
لازم به ذکر است،‌ امشب همزمان با ولادت مولای متقیان حضرت علی(ع)‌ و سالروز فتح خرمشهر در ‌کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی مراسم جشن و شادی دایر است.


پایان پیام/
 

کد خبر 256511

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha