با انتخاب آیت‌الله مهدوی کنی ملت اعتماد بیشتری به خبرگان پیدا می‌کنند

مسلما انتخاب آیت‌الله مهدوی کنی به ریاست مجلس خبرگان باتوجه به جایگاه علمی، فقهی و سیاسی و مبارزاتی وی جایگاه خبرگان راارتقا می‌بخشد/قطعا با انتخاب وی به ریاست مجلس خبرگان ملت ما اعتماد بیشتری به خبرگان ...

 

حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم، عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به انتخاب آیت‌الله مهدوی کنی به ریاست مجلس خبرگان رهبری از سوی نمایندگان ملت در این مجلس به خبرنگار شبستان گفت: مسلما انتخاب آیت‌الله مهدوی کنی به ریاست مجلس خبرگان با توجه به جایگاه علمی، فقهی و سیاسی و مبارزاتی وی جایگاه خبرگان را ارتقا می‌بخشد.

وی اظهار کرد: قطعا با انتخاب وی به ریاست مجلس خبرگان ملت ما اعتماد بیشتری به خبرگان خودشان از این راه پیدا می‌کنند.

حجت‌الاسلام مصباحی‌مقدم بیان کرد: این انتخاب به معنای این نیست که جایگاه هاشمی رفسنجانی در نظام تغییر می‌کند زیرا وی به دلیل خدمات طولانی به نظام و انقلاب همواره به عنوان یکی از چهره‌های تأثیرگذار این انقلاب مطرح هستند گرچه وی در فتنه 88 و حوادث بعد از آن موضع‌گیری درستی نداشته‌اند ولی اخیرا نسبت به سران فتنه موضع‌گیری کرده‌اند.

حجت‌الاسلام مصباحی‌مقدم بیان کرد: زمانی که هاشمی رفسنجانی اطلاع پیدا کرد که نمایندگان مردم در مجلس خبرگان رهبری از کاندیداتوری آیت‌الله مهدوی کنی حمایت کرده‌اند پس آیت‌الله امامی کاشانی را خدمت آیت‌الله مهدوی کنی فرستاد و از وی خواست از کاندیداتوری استقبال کنند.

این نماینده تهران با بیان اینکه کاندیداتوری آیت‌الله مهدوی کنی با هماهنگی‌ای بوده است که وی با هاشمی رفسنجانی انجام داده است، گفت: آیت‌الله مهدوی کنی نیز بعد از بررسی تمام جوانب اعلام کاندیداتوری کرد و خوشبختانه با رأی بالای نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و حمایت قاطع آنها به ریاست مجلس انتخاب شد.

پایان پیام/
 

کد خبر 25818

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha