برگزاری دوره آموزشی دانش آموزان منتخب مسابقات قرآنی در ساری

رئیس اداره امور قرآنی، نماز و عترت آموزش و پرورش مازندران، از برگزاری دوره شش روزه آمادگی منتخبین مسابقات استانی قرآن در ساری خبر داد.

حجت‌الاسلام ابوالقاسم کاوه، رئیس اداره امور قرآنی، نماز و عترت آموزش و پرورش مازندران امروز(9خرداد) با بیان این مطلب به خبرنگار شبستان گفت: دوره آمادگی منتخبین مسابقات قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش مازندران به مدت شش روز از 27 خرداد تا اول تیرماه جاری در دو بخش برادران و خواهران در اردوگاه دانش‌آمورزی بادله ساری برگزار می‌شود.


وی افزود: در این دوره آموزشی تعداد 96 نفر از دانش‌آموزان شیوه تجوید و قرائت صحیح قرآنی را از مربیان و معلمان مجرب می‌آموزند.


حجت‌الاسلام کاوه در ادامه از برگزاری مسابقات سراسری قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان در رشته‌های تفسیر، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و جشنواره احکام و انشای نماز در بخش آقایان از هشتم الی 11 تیرماه با شرکت 30 نفر و برای بانوان از 13 الی 16 تیرماه 92 با شرکت 30 نفر در خراسان رضوی مشهد مقدس خبر داد.


وی همچنین افزود: مسابقات سراسری رشته قرائت، حفظ، مداحی و اذان در بخش آقایان از 22تا 25 مرداد با شرکت 24 نفر و در بخش بانوان از 27 تا 30 مرداد با شرکت 12 نفر در قزوین برگزار می‌شود.


پایان پیام/

کد خبر 258736

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha