نامزدهای ریاست جمهوری باید برنامه های قرآنی خود را اعلام کنند

خبرگزاری شبستان: رییس ستاد عالی مسابقات بین المللی قرآن با اشاره به لزوم عمل به مضامین قرآن کریم گفت : کوبیدن مشت محکم بر دهان استکبار جهانی از سوی ملت ایران نمونه عمل صالح و پیروی از آیات قرآن است.

به گزارش خبرنگار قرآنی خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام علی محمدی رییس ستاد عالی مسابقات بین المللی قرآن در مراسم افتتاحیه مسابقات بین المللی قرآن با اشاره به لزوم ایستادگی مسلمانان در مقابل استکبار جهانی گفت: هر اقدام و عملی که موجب غضب دشمنان قرآن و اسلام شود به منزله عمل صالح بوده و نزد خدا مهجور است و در مدت شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و با برکت قرآن و رهبری انقلاب همواره مردم ایران برخلاف خواسته دشمنان جهانی به صحنه آمدند و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زده اند.


وی افزود آیات قرآن تأکید می کند، مسلمانان در مقابل هم دوست و در مواجهه با دشمنان با غضب رفتار نمایند. امسال که سال حماسه سیاسی و اقتصادی است، دشمنان خواهان حضور کم رنگ مردم در انتخابات هستند. و اگر خواهان رسیدن به عمل صالح هستیم و می خواهیم برخلاف میل دشمنان عمل کنیم باید با تمام قوا در عرصه سیاست و انتخابات شرکت نماییم.


حجت اسلام محمدی تصریح کرد: در زمان کنونی که نامزدهای ریاست حمهوری به بیان برنامه‌های سیاسی و اقتصادی خود می پردازند برنامه های قرآنی خود را نیز مطرح کنند.


وی افزود: هر چه داریم در سایه قرآن است و بیداری اسلامی در جهان و نابودی چند تن از طاغوتیان به واسطه عمل به آیات قرآن کریم محقق شد که امیدواریم مباحث نظریه قرآن در جهان اسلام عمل شود.


حجت اسلام محمدی در اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در پایان مسابقات قرآن سال گذشته عنوان کرد: رهبری فرمودند ایران در عصر حاضر پرجمدار قرآن در جهان بوده و به آن افتخار می کنیم. ایران علاوه بر توجه و آشنایی به مفاهیم در قالب قرائت، حفظ و آموزش تربیت جوانان قرآنی عامل به مضامین کلام خدا بوده و در جهان دارای رتبه برتر است.


حجت اسلام محمدی گفت: در سی امین دوره مسابقات بین الملی قرآن بیش از هفتاد نماینده از قاره های مختلف جهان حضور دارند و خدا را شاکریم که به حبل الله الهی توجه جسته و گرد قرآن کریم جمع شده ایم. خداوند تأکید می کند انسان هیچ قدرتی ندارد مگر آنکه به تورات و انجیل و آنچه از جانب خدا نازل شده عمل نماید. همچنین یاد امام خمینی رحمت الله و شهدای پانزدهم خرداد را گرامی می داریم که هر چه داریم ازجمله برگزاری این مسابقات از خون شهداست.


وی در پایان تاکید کرد: حضور نمایندگان کشورمان در رشته های قرائت و حفظ مسابقات بین المللی حاصل رقابت 1600 حافظ و قاری در کشور بوده که دو نفر به عنوان نخبه جامعه قرآنی در آن شرکت می کنند.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 258982

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha