بخش مسابقات قرآن به چهار زبان از شبکه های سیما

مدیر گروه مناسبت ها و مسابقات شبکه قران و معارف سیما از پخش زنده مسابقات بین المللی قران به 4 زبان از شبکه های مختلف سیما خبر داد.

حیدر جاودان، مدیر گروه مناسبت ها و مسابقات شبکه قرآن و معارف سیما در حاشیه افتتاحیه سی امین دوره مسابقات بین المللی قرآن؛ با اشاره به پخش زنده مسابقات از شبکه های مختلف سیما به خبرنگار قرآنی خبرگزاری شبستان گفت: امسال 9 شبکه از جمله قرآن و معارف سیما، شبکه اول، دوم، سوم، چهارم و تهران به همراه شبکه های خبر، سحر و الکوثر طبق جدول بندی مندرج اقدام به پخش زنده این رقابت ها می کنند.

 

مدیر گروه مناسبت‌ها و مسابقات شبکه قرآن و معارف سیما اظهار کرد: سی‌امین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم که از 10 تا 17 خردادماه، در تهران برگزار می شود، به صورت زنده و مستقیم از این شبکه تلویزیونی پخش می شود.

وی افزود: همچنین در قالب برنامه های گزارشی همچون پلاک اول، گزارش 3، روزنه، در شهر از حال و هوای مسابقات در طول یک هفته برنامه های خود را برای آگاهی علاقه مندان از شبکه های مختلف سیما پخش می کند.

 

جاودان با بیان این مطلب که بخش زنده مسابقات بین المللی هم پوشانی در شبکه های مختلف سیما ندارد خاطرنشان کرد: با توجه به همزمانی انتخابات ریاست جمهوری و پخش برنامه های مناظره ها و شبکه های مختلف به فراخر زمان قسمتی از مسابقات بین المللی را به طور زنده پخش می کنند.

وی تصریح کرد: شبکه قران و معارف سیما به طور کامل اقدام به پخش زنده مسابقات بین المللی قرآن کرده و شبکه سحر با توجه به گستردگی مخاطبان به زبانهای اردو، فرانسه، کردی و عربی بیشترین پوشش زنده را از مسابقات قران دارند.

پایان پیام/

 

کد خبر 259256

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha