کاروان دوچرخه سواران و جانبازان روشندل به حرم امام راحل اعزام شد

کاروان دوچرخه سواری راهیان نور و کاروان جانبازان روشندل آذربایجان شرقی عازم حرم مطهر حضرت امام (ره) شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز، کاروان دوچرخه سواران آذربایجان شرقی برای شرکت در آیین گرامیداشت بیست و چهارمین سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب، عازم حرم مطهر شدند.


24 رکابزن حاضر در این کاروان، بیش از 600 کیلومتر برای رسیدن به حرم مطهر مسیر تبریز - تهران را برای نوزدهمین سال متوالی رکاب خواهند زد.


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در مراسم بدرقه این کاروان گفت: انقلاب اسلامی همچنان با پشتیبانی مردم به اهداف عالیه خود ادامه می دهد.


آیت الله محسن مجتهدشبستری، افزود: انقلاب مردم ایران به رهبری امام خمینی (ره)، بیداری کشورهای اسلامی را رقم زده و کشورهای دربند استبداد و استعمار را بر آن داشته تا با پیروی از انقلاب اسلامی ایران، آزادی و استقلال خود را رقم زنند.


وی خطاب به دوچرخه سواران عازم حرم مطهر، بیان داشت: حرکت شما دوچرخه سواران ارزشمند و ستودنی است و با کلمات نمی توان ارزش آن را توصیف کرد.


همچنین کاروان جانبازان روشندل دوچرخه سوار به سمت حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) با بدرقه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مدیرکل ورزش و جوانان، مدیرکل امور شهری استانداری، رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری و تعدادی از مسئولان استانی اعزام شد.


بر اساس این گزارش، در بیست و چهارمین سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، کاروان دوچرخه سواری جانبازان روشندل استان آذربایجان شرقی شامل به حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) اعزام شدند.


در این حرکت فرهنگی ورزشی که با شرکت 14 نفر از جانبازان با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برای سومین سال متوالی انجام می شود، جانبازان روشندل آذربایجان شرقی بعد از اقامه نماز ظهر و عصر از محل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با حضور در یادمان شهدای گمنام مدفون در دانشگاه تبریز با آرمان های شهدا و امام شهدا تجدید بیعت کردند.


گفتنی است، کاروان دوچرخه سواری جانبازان روشندل استان، مسیر حرکت فرهنگی ورزشی خود را از تبریز تا حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) در مدت پنج روز رکاب خواهند زد.

 

 پایان پیام/

کد خبر 259305

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha