افتتاح دفتر شعر آیینی "مقاومت و پایداری"در یاسوج

دفتر شعر آیینی "مقاومت و پایداری" با حضور دکتر محمدرضا سنگری از مطرح ترین شعرای دفاع مقدس و پایداری کشور، عصر امروز ( 12 خرداد) در یاسوج افتتاح می شود.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد در این زمینه به خبرنگار شبستان گفت: انجمن شعر و ادب دنا با همکاری اداره کل ارشاد استان اقدام به راه اندازی دفتر شعر آیینی"مقاومت و پایداری" می کند.


کرم الله محمدپور افزود: این انجمن با هدف ترغیب هرچه بیشتر شعرای استان برای سرودن اشعار آیینی، دفاع مقدس و پایداری تصمیم گرفت که دفتری جداگانه برای حوزه مقاومت و پایداری تاسیس کند.


وی بیان داشت: این دفتر با برنامه های پیش بینی شده در خصوص برگزاری کارگاه ها، نشست ها، عصر شعرها و برنامه های دیگر شعرایی که در این حوزه کار می کنند را شناسایی و با گردهم آوردن آنها، تبادل آرا و عقاید و نقد اشعار آنها سعی در رشد و بالندگی این گونه شعری در استان دارد.


این مسئول فرهنگی و مطبوعاتی کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد: این دفتر شعر در نظر دارد تا در زمینه شعر آیینی، مقاومت و پایداری به تولید شعر بپردازد و استعدادهای موجود استان در این زمینه را بالندگی برساند.


محمدپور گفت: به همین منظور دفتر شعر آیینی "مقاومت و پایداری" عصرامروز (ساعت 15)با حضور دکتر محمدرضا سنگری از مطرح ترین شعرای دفاع مقدس و پایداری کشور در یاسوج افتتاح می شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 259611

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha