بیت امام خمینی(ره) میزبان 20 هزار زائر

مدیر موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) از حضور 20 هزار زائر در روز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در شهرستان خمین خبر داد.

حجت الاسلام سید محمد جواد رضوی٬ مدیر موسسه تنظیم و نشر اثار امام خمینی(ره) در گفتگو با خبرنگار شستان در اراک با اشاره به حضور گسترده عاشقان و دوستداران رهبر کبیر انقلاب در بیت تاریخی ایشان در خمین گفت: محل تولد حضرت امام خمینی(ره) در شهرستان خمین دیروز 14 خرداد میزبان عاشقان و دوستداران آن امام بود.


وی با اشاره به اینکه مردم انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی از جای جای میهن عزیز برای تجدید میثاق با آرمان ها امام خمینی و انقلاب به این دیار آمده بودند افزود: 20 هزار زائر در مراسم بیست و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در بیت تاریخی ایشان شرکت کردند.

حجت الاسلام و المسلمین رضوی با اشاره به اینکه زائران از اقشار مختلف مردم از جمله دانش آموزان، دانشجویان، اعضای کانون های فرهنگی، هنری مساجد و کاروان های مختلف از اقصی نقاط کشور بودند٬ ادامه داد: این تعداد زائر با حضور پرشور خود در بیت تاریخی امام خمینی(ره) عشق و اردات خود را به امام خمینی و آرمان های آن بزرگ مرد تاریخ نشان دادند.


مدیر موسسه تنظیم و نشر اثار امام خمینی(ره) همچنین از برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی و هنری٬ برپایی ایستگاه صلواتی و همچنین برپایی نمایشگاه نیز در حاشیه این مراسم خبر داد و گفت: این برنامه ها به منظور تبیین اندیشه های والای بنیانگذاری جمهوری اسلامی ایران و اهداف انقلاب برگزار شد.


پایان پیام/

کد خبر 260426

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha