ادغام دو سازمان ملی جوانان و تربیت بدنی در سال 90

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بودجه جداگانه ای برای سازمان ملی جوانان و تربیت بدنی در بودجه سال 90 دیده نشده است، گفت: در اوایل سال آینده ادغام این دو سازمان انجام می شود.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی نمین، نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی پیرامون اجرایی نشدن طرح تلفیق دو سازمان ملی جوانان و تربیت بدنی به خبرنگار شبستان گفت: بنده از ابتدا مخالف این اقدام بوده ام اما کار قانونگذاری این حوزه در مجلس انجام شده و مجلس وظیفه خود را در ارتباط با این موضوع انجام داده است.

 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه تاسیس وزارتخانه ای جدید کار سهلی نیست، تصریح کرد: مصوبه تلفیق این دو سازمان باید از طریق دولت به مجلس ارایه شود و ابتدا این دو وزارتخانه باید با یکدیگر ادغام شوند و سپس وزارتخانه جدیدی با عنوان ورزش تاسیس شود.

 

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در بودجه سال 90 نیز بودجه جدا گانه ای برای هر یک از این دو سازمان مشخص نشده است. و این موضوع نشان می دهد که در اوایل سال 90 ادغام این دو سازمان انجام می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: کار مجلس قانونگذاری است و در این رابطه تکلیف خود را انجام داده است و منتظر آیین نامه اجرایی و ادغام این دو سازمان از سوی دولت است.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 26132

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha