تشکیل 32 حلقه صالحین در بسیج فرهنگیان شهرستان بیرجند

معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش بیرجند از تشکیل 32 حلقه صالحین در بسیج فرهنگیان بیرجند خبرداد و گفت: توسعه این حلقه ها در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، رمضان زحمتکش امروز (20خرداد) نشست بصیرتی سیاسی ویژه فرهنگیان شهرستان بیرجند با بیان اینکه یکی از شاخه های نیکی در جامعه صلح و صفا میان مسلمانان است، اظهار داشت: برای ایجاد این مهم باید حماسه حضور در انتخابات را رقم بزنیم.

 

وی از فرهنگیان به عنوان قشر تاثیرگذار در ایجاد حماسه حضور در جامعه یاد کرد و افزود: تشکیل حلقه های صالحین در بسیج فرهنگیان در تحقق این امر بسیار کمک کننده است.

 

معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش بیرجند از وجود 32 حلقه صالحین در بسیج فرهنگیان شهرستان بیرجند خبرداد و تصریح کرد: این تعداد شامل 11 حلقه صالحین برادران با تعداد 196 نفر است.

 

زحمتکش افزود: 21 حلقه صالحین خواهران با تعداد 456 نفر بسیجی فعال در بسیج فرهنگیان شهرستان بیرجند به صورت هفتگی تشکیل جلسه می دهند.

 

وی با اشاره به نامگذاری امسال تحت عنوان حماسه سیاسی حماسه اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری ، یادآورشد: یکی از مهمترین برنامه های حلقه های صالحین توجه به راهکارهای عملیاتی این مهم است.

 

پایان پیام/

کد خبر 261818

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha