آغاز ثبت نام ششمین دوره آموزشی «ترجمه و مفاهیم قرآن» در استان مرکزی

مدیر موسسه اصحاب الثقلین استان مرکزی٬ از آغاز ششمین دوره آموزشی ترجمه و مفاهیم قرآن کریم در استان خبر داد.

پیمان عین القضات٬ مدیر موسسه اصحاب الثقلین استان مرکزی ( انجمن قرآن و نهج‌البلاغه) در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک با اشاره به برگزاری ششمین دوره آموزش ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، گفت: این دوره اولین دوره ترجمه و مفاهیم قرآن کریم است که به روش تدبر در قرآن برگزار می شود.


وی با اشاره به اینکه علاوه بر شرکت کنندگان در دوره های قبل همه افراد می توانند در این دوره آموزشی شرکت کنند٬ افزود: شرکت کنندگان در ششمین دوره آموزش ترجمه و مفاهیم قرآن کریم از حضور اساتید برجسته بهره مند می شوند.


عین القضات با اشاره به اینکه ثبت نام ششمین دوره آموزشی ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، از 9 خرداد ماه آغاز شده است٬ ادامه داد: علاقه مندان به شرکت در این دوره می توانند تا 28 خرداد به انجمن قرآن و نهج البلاغه استان مرکزی مراجعه کنند.


وی خاطر نشان کرد: آغاز کلاس های آموزشی ترجمه و مفاهیم قرآن کریم از اول تیر ماه است.


مدیر موسسه اصحاب الثقلین استان مرکزی ادامه داد: این دوره آموزشی با هدف ارتقای آگاهی و تحکیم مفاهیم نورانی کلام وحی در جامعه با روش تدبر در قرآن برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه علاقه مندان به شرکت دراین دوره باید افراد بالای 15 سال باشند٬ اضافه کرد: ششمین دوره آموزشی ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، در دو گروه خواهران و برادران برگزار می شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 262629

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha