برگزاری 450 مراسم در مساجد بوشهر

خبرگزاری شبستان: مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر از فعالیت 660 تشکل مذهبی بوشهر در برگزاری مراسم اعیاد شعبانیه در 450 مسجد سطح استان خبر داد

 

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام سیدنورالله، موسوی نیا، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه گفت: برنامه‌های مختلفی در استان بوشهر به مناسبت اعیاد شعبانیه برگزار می‌شود که می‌توان به دو هزار و 400 روز تبلیغ در جشن‌های اعیاد شعبانیه اشاره کرد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در ادامه از هماهنگی برای فعالیت 660 تشکل مذهبی بوشهر در برگزاری مراسم اعیاد شعبانیه در 450 مسجد سطح استان خبر داد.

 

وی افزود: همچون سال های قبل 200 کانون فرهنگی، تبلیغی دارای مجوز از اداره کل تبلیغات اسلامی استان در استان فعال هستند که خود را آماده برپائی جشن های شعبانیه در بیش از 450 مسجد استان در مناسبت های سوم، چهارم و پنجم شعبان می کنند.

 

حجت‌الاسلام موسوی نیا ادامه داد: اعزام مبلغ در نیمه شعبان از طریق دفتر تبلیغات اسلامی قم جهت پوشش تبلیغی مناسب صورت گرفته که اعزام 600 مبلغ و مبلغه بومی در اعیاد شعبانیه به نقاط مختلف شهر و روستائی استان صورت می گیرد.

 

وی افزود: همکاری متقابل با صدا و سیمای استان در پوشش خبری از جشن‌های شبانیه در مساجد و تکایا و همچنین شرکت کارشناسان معارفی در ویژه برنامه‌های صدا و سیما از دیگر فعالیت‌های این اداره کل محسوب می‌شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر اضافه کرد: 400 هیئت مذهبی و 60 انجمن اسلامی وابسته به اداره کل تبلیغات اسلامی در سطح استان فعال هستند که در برگزاری مراسم‌های جشن اعیاد شعبانیه در تلاش هستند.

 

موسوی نیا اظهار کرد: در راستای انجام تبلیغات محیطی مناسب با هماهنگی که با سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندر بوشهر صورت گرفته اقدام به چاپ 120 متر بنر کردیم که در سطح شهر نصب شد.

 

وی از همکاری هیئت های مذهبی، کانون های فرهنگی، کانون مداحان در برگزاری اعیاد شعبانبه تشکر کرد و از برگزاری مراسم ویژه در اداره کل به مناسبت روز جانباز و تجلیل از کارکنان جانباز اداره کل تبلیغات اسلامی و مجموعه ادارات تبلیغات اسلامی استان خبر داد.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 262929

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha