اجرای طرح ختم یک میلیون صلوات به مناسبت نیمه شعبان

مسئول امور بانوان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تاکستان از اجرای طرح ختم یک میلیون صلوات به مناسبت اعیاد شعبانیه توسط هیئات مذهبی بانوان تاکستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین، لیلا مهدی بیگی مسئول امور بانوان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تاکستان بیان کرد: طرح ختم یک میلیون صلوات به مناسبت اعیاد شعبانیه توسط هیئات مذهبی بانوان وابسته به اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تاکستان اجرا می شود.
 

وی ادامه داد: در زمان حاضر، شناخت ویژگی ها و صفات ائمه معصومین (ع) و به ویژه حضرت مهدی (عج) اهمیت بسیار زیادی دارد، زیرا وقتی شناخت حاصل شد، دیگر امام زمان (عج) را از یاد نمی ‌بریم.
 

مسئول امور بانوان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تاکستان اضافه کرد: در این صورت هر گاه از امام زمان (عج) یاد می ‌کنیم، فقط یک نام در ذهن ما نقش نمی ‌بندد، بلکه یک شخصیت کامل با صفات عالیه مجسم می ‌شود که حتی نام و القاب ایشان الگو دهنده به شیعیان خواهد بود.
 

وی اعلام کرد: صلوات در بردارنده برکات روحی و معنوی بسیاری است و یکی از مستحبات مؤکد است و این طرح با همکاری هیئات مذهبی بانوان تاکستان و در مدت 15 روز انجام می شود.
 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین، مهدی بیگی عنوان کرد: نیمه شعبان از اهمیت بسیاری برخوردار است و در واقع ولادت امامی است که منجی عالم بشریت است از این رو باید مراسم های مختلفی و به بهترین شکل ممکن برای این روز برگزار شود.
 

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم با اجرای طرح ختم یک میلیون صلوات بتوانیم گامی هرچند بسیار کوچک برای ولیعصر (عج) برداریم.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 263819

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha