برگزاری طرح ولایت ویژه دانش آموزان دوره متوسطه استان مرکزی

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی از برگزاری طرح ولایت ویژه دانش آموزان دوره متوسطه در این استان خبر داد.

حسن سروش، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی، در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک، با اعلام این خبر گفت: طرح ولایت ویژه دانش آموزان دوره متوسطه از 21 مرداد ماه با حضور 400 دانش آموز به تفکیک دختر و پسر طی دو هفته برگزار می شود.

وی هدف از اجرای این طرح را ارتقاء سطح معرفت و بصیرت دینی دانش آموزان بسیجی، حضور فعال و اثرگذار دانش آموزان در صحنه های مختلف سیاسی و اجتماعی، پرورش روحیه استقلال طلبی و خودکفایی در دانش آموزان و دسترسی به بهترین ارزش ها و نو آوری ها عنوان کرد.

 

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به شرایط انتخاب افراد برای حضور در این اردوه ها، افزود: شرکت کنندگان باید ولایتمدار، متدین، برخوردار از اخلاق حسنه و مورد وثوق دانش آموزان باشند.

 

سروش خاطر نشان کرد: توانمند بودن، فعال، با انگیزه و آماده برای تلاش چشمگیر در اجرای برنامه های بسیج مدرسه، قبولی در آزمون سال تحصیلی 91-92 در پایه اول و دوم متوسطه و موفق در امر تحصیل با معدل بالای از دیگر ویژگی های دانش آموزان است.
 

پایان پیام/

کد خبر 264461

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha