جانبازان الگوی فداکاری و دفاع از نظام و انقلاب هستند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، گفت: جانبازان، ایثارگران و خانواده های معظم شهدا، الگوی فداکاری و دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، علی گهرسودی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، صبح امروز(27 خرداد) در مراسم تجلیل از جانبازان و خانواده های ایثارگران این اداره کل، اظهار کرد: جانبازان شهیدان زنده هستند که با خون و توان خود پرچم پرافتخار کشور را به اهتزاز درآورده و موجب حفظ و پایداری کشور شده‌اند.


وی، افزود: جانبازان، پس از دوران دفاع مقدس در عرصه های مختلف مقابله با هجمه فرهنگی، جنگ نرم و در عرصه های عمران، صنعت و آبادانی میهن عزیز اسلامی حماسه های بزرگی را خلق و با حضور فداکارانه، فعالانه و خستگی ناپذیر خود، امنیت، آسایش و سرافرازی را در میهن عزیز اسلامی برقرار و پابرجا کرده اند.


گهرسودی، با اشاره به اینکه آشنا ساختن نوجوانان و جوانان با فرهنگ غرور آفرین جانبازی، یک وظیفه همگانی است، بیان کرد: این مهم، به عزم ملی نیاز دارد تا بتوانیم آن را به این نسل پویا و کارآمد در جامعه منتقل کنیم.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، یادآور شد: حضرت ابوالفضل العباس(ع)، دفاع از ولایت را با قهرمانی های بی نظیر خود در رکاب سرور شهیدان جهان، به همه پیروان ولایت و خداپرستان آموخت.


وی، با اشاره به اینکه حضرت عباس(ع) آموزگار بزرگ عشق و وفا و الگوی بی بدیل شجاعت، مردانگی و ولایت مداری است، افزود: آن بزرگوار، چنان دل ها را به تسخیر درآورده که با گذشت چهارده قرن، هنوز همه جانبازان آگاه جهان از سیره معرفت ایشان، سیراب می شوند.


گهرسودی با اشاره به خلق حماسه بزرگ مردم ایران اسلامی در انتخابات 24 خرداد، خاطرنشان کرد: مردم با شرکت حداکثری در انتخابات با تاسی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، حماسه سیاسی مد نظر ایشان را خلق کردند.


وی از حضور حماسی مردم شهید پرور و ولایی استان ایلام و کارکنان و همکاران فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در خبق حماسه سیاسی تقدیر کرد.


گفتنی است، در این مراسم از 15 نفر از جانبازان و خانواده های شهدا و ایثارگران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، تقدیر شد.


پایان پیام/

کد خبر 264657

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha