ایجاد 39 مورد فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد چرام

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ه) شهرستان چرام از ایجاد 39 فرصت شغلی برای متقاضیان اشتغال تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

علی حسن مظاهری، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ه) شهرستان چرام در گفتگو با شبستان، اظهار داشت: امروزه برخورداری از شغل مناسب یکی از عوامل اصلی در درآمدزایی مددجویان به شمار رفته و اهمیت آن در ایجاد ثبات اقتصادی جامعه موضوعی غیرقابل انکار است.


مظاهری گفت: ریشه ی بسیاری از ناهنجاریهای اجتماعی و بزهکاری ها دست نیافتن به درآمد مشروع و فقدان فرصت های شغلی است و به همین دلیل اشتغال و اشتغالزایی نه تنها از جنبه اقتصادی بلکه از ابعاد سیاسی، اجتماعی و فرهنگی نیز اهمیت فراوان دارد.

 

این مسئول حمایتی شهرستان چرام گفت: توانمندسازی خانواده های نیازمند و اقشار آسیب پذیر با تکیه بر اشتغال مولد از راهبردهای اساسی کمیته امداد این شهرستان است.

 

مظاهری تصریح کرد: در همین راستا از ابتدای سال جاری تاکنون 39 فرصت شغلی در رشته های پرورش دام سبک و سنگین، صنفی و خدماتی جهت مددجویان این نهاد اجرا شده است.


وی اعتبار هزینه شده در این مورد را بالغ بر 3 میلیارد و900 میلیون ریال با همکاری بانک ملی شهرستان در ارائه تسهیلات به مددجویان عنوان کرد و گفت: نظارت مستمر بر روند اجراء و ادامه طرح ها نیز راهبرد دیگری است که به جهت ایجاد اشتغال پایدار در دستور کار کمیته امداد قرار دارد.

 

پایان پیام/

کد خبر 265161

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha