225 بقعه گیلان میزبان طرح نشاط معنوی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان از اجرای طرح نشاط معنوی در 225 بقعه متبرکه و امامزدگان این استان با هدف غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان خبر داد.

حجت ‌الاسلام ولی عادلی، مدیر کل اوقاف گیلان، با بیان اینکه طرح نشاط معنوی با هدف غنی سازی اوقات فراغت و استفاده از ظرفیت‌های نوجوانان و جوانان در تعطیلات تابستانی در بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود، به خبرنگار شبستان گفت: بر طبق مصوبه سازمان، سهمیه استان، اجرای طرح نشاط معنوی در 140 بقعه سراسر استان است.

 

وی با بیان اینکه با اعلام آمادگی استان این طرح در 225 بقعه و امامزاده برگزار می‌شود، افزود: طرح نشاط معنوی ویژه دانش‌آموزان دختر و پسر بین هفت تا 18 سال بوده که در سه مقطع دبستان، راهنمایی و متوسطه برگزار می‌شود.

حجت الاسلام عادلی، با اشاره به اهداف برگزاری این طرح، تصریح کرد: تقویت و ارتقای بنیه‌دینی و اخلاقی و ارزش‌های اسلامی و سوق دادن نسل جوان به فعالیت‌های قرآنی به ویژه در امامزادگان و بقاع متبرکه از دیگر اهداف اجرای طرح نشاط معنوی است.

 

وی ادامه داد: در این طرح برای دوره ابتدایی کتاب"الف الفبا تا خدا"، برای دوره راهنمایی کتاب"30 راه 30 نشانه" و برای دوره متوسطه کتاب"نردبان و پرتاب‌‌های زندگی" آموزش داده می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان با بیان اینکه ثبت نام طرح نشاط معنوی تا 30 همین ماه ادامه دارد، اظهار کرد: کلاس‌های طرح نشاط معنوی از 8 تیر آغاز می‌شود و تا 25 مرداد ادامه دارد.

پایان پیام/  

کد خبر 265777

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha