مراسم بزرگداشت شهدای هفت تیر در مسجد روضه محمدیه یزد برگزار می شود

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: برنامه های زیادی برای بزرگداشت شهدای هفتم تیر پیش بینی شده که مجلس بزرگداشت ششم تیرماه از ساعت 8 تا 10 صبح در مسجد حظیره با حضور سخنران کشوری یکی از این برنامه ها است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان یزد، غلامحسین حیدری، رئیس کل دادگستری استان یزد در نشست اعضای ستاد بزرگداشت شهدای هفتم تیر، شهید صدوقی و هفته قوه قضاییه در استان یزد گفت: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و باید همواره در مسیر اهداف شهدا حرکت نماییم و به دنبال تحقق اهدافی باشیم که این عزیزان برای آن به شهادت رسیده‌اند .

حیدری افزود: شهدا همچون شمعی فروزان راه را برای ما روشن نموده اند تا راه را از بیراهه تشخیص دهیم و به طرف مقصود حرکت نماییم.

وی ادامه داد: نباید تجلیل از مقام شهدا فقط در یک هفته یا روز خاص خلاصه شود و باید در طول سال یاد و خاطره شهدا گرامی داشته شود.

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: دراین زمان که بیشتر از همیشه دشمنان با تهاجم های مختلف بویژه تهاجم فرهنگی فکر و ذهن جوانان را هدف قرار داده‌اند، باید با انتقال آرمان‌های شهدا، راههای تهاجم فرهنگی را مسدود نماییم .

حیدری افزود: هدف جمهوری اسلامی ایران این است که همواره شهروندان به مبانی اعتقادی و اسلامی پایبند باشند که معرفت و شناخت شخصیت شهدا و اهداف شهدا باعث می شود در این راه موفق باشیم.

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: برنامه های زیادی برای بزرگداشت شهدای هفتم تیر، شهید صدوقی و بزرگداشت هفته قوه قضاییه در استان یزد پیش بینی شده که مجلس بزرگداشت ششم تیرماه از ساعت 8 تا 10 صبح در مسجد حظیره با حضور سخنران کشوری یکی از این برنامه ها است.

حجت الاسلام محمد فخرالدینی،  رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد نیز در این نشست گفت: خود را موظف می‌دانیم به عنوان خادم شهدا خدمت کنیم و فعالیت در راه برگزاری مجالس بزرگداشت شهدا مایه افتخار و سربلندی در این دنیا و آخرت است.

حجت الاسلام فخرالدینی افزود: شهدا مخصوص یک طیف خاص نیستند بلکه به نسل‌های آینده نیز ارتباط پیدا می‌کنند و پیشرفت، استقلال و آرامش کنونی ما از خون‌بهای شهدا ست و مدیون ایثارگری آنها هستیم.

سعید زارع،  قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد نیز دراین نشست گفت: برنامه های زیادی ازجمله غبارروبی گلزار شهدا، مسابقات مقاله نویسی، دیدار با خانواده معزز شهید صدوقی و شهیدان پاکنژاد، مجالس بزرگداشت، دعای ندبه و کمیل و... پیش بینی شده و اجرایی خواهد شد. 

زارع افزود: ایران اسلامی به برکت خون شهیدان و مجاهدت ایثارگران همچون نگینی در جهان می‌درخشد و الگوی انقلاب اسلامی ایران مسیری برای رهایی کشورهای مظلوم از جور مستکبران است.

در ادامه این نشست مرتضی کاظمی، مسئول روابط عمومی دادگستری استان و نمایندگان سپاه الغدیر، دانشگاه یزد، شورای شهر و.... برنامه های پیشنهادی خود را اعلام نموده و تصمیمات لازم اتخاذ شد.
 

پایان پیام/

کد خبر 265969

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha