جُنگ شادی ویژه اعیاد شعبانیه در فرهنگسرای آیینه اراک

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از برگزاری جنگ شادی از «سی تا سه» در اراک خبر داد.

مهدی قاسمی، معاون فرهنگ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه گفت: این مراسم از سی خرداد ماه همزمان با میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) تا سه تیر، میلاد با سعادت منجی عالم بشریت، حضرت مهدی(عج) با حضور گسترده افراد در فرهنگسرای آیینه شهر اراک برگزار می شود.


وی افزود: اجرای نمایش‌های طنز، برپایی نمایشگاه صنایع دستی، کارگاه نقاشی کودک، برپایی غرفه عفاف و حجاب، غرفه مشاوره، کاریکاتور، طراحی چهره، نورافشانی وبرنامه های متنوع فرهنگی و آموزشی از جمله برنامه های این جنگ شادی است.


وی هدف از برگزاری این برنامه ها را ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار در جامعه به ویژه در بین نسل جوان و نوجوان دانست و خاطر نشان کرد: این برنامه ها با حضوراقشار مختلف جامعه و به ویژه جوانان و نوجوانان برگزار می‌کند.


قاسمی با بیان اینکه جوانان سرمایه‌های ارزشمندی برای کشور هستند، ادامه داد: باید به آینده سازان ایران اسلامی اهمیت ویژه‌ای داد و از استعدادها و توانایی‌هایشان در زمینه‌های مختلف بهره گرفت.

 

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی اضافه کرد: برگزاری این برنامه ها راهی برای آشنایی هر چه بیشتر افراد به ویژه جوانان و نوجوانان با فرهنگ و معارف دینی و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است.


پایان پیام/

کد خبر 266175

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha