پرسنل ایثارگر شاغل در اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان تجلیل شدند

در آستانه میلاد امام زمان(عج) و همزمان با اعیاد شعبانیه، طی آئینی از پرسنل ایثارگر، جانباز و فرزندان شهید شاغل در اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از هرمزگان، مهندس "مهدی زندیه وکیلی" قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان در ابتدای این مراسم ضمن اشاره به فرمایش امام راحل(ره) که انقلاب اسلامی متعلق به مستضعفان و پابرهنگان است، گفت: این قشر همیشه در میدان دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی حضور موثر داشته اند و هر زمان دیگر نیز که لازم باشد، چنین خواهند کرد.
 

وی اضافه کرد: جانبازان، آزادگان و ایثارگران جوانی خود را که بهترین دوران زندگیشان بوده، در راه دفاع از آرمان های انقلاب و نظام اسلامی و پیروی از خط امام و رهبری سپری کرده اند و این وظیفه بر گردن جامعه است تا با رفع مشکلات این قشر دین خود را به ایثار آنان ادا نماید.
 

قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان از جامعه ایثارگر و خانواده شهدا به عنوان حافظان نظام و انقلاب اسلامی یاد کرد و خواستار تداوم همکاری آنان در انجام بهتر امور در مجموعه اداری و صیانت از دستاوردهای انقلاب شد.
 

زندیه وکیلی همچنین بر لزوم سرکشی مستمر به خانواده های شهید و ایثارگر و همچنین پیگیری مطالبات و خواسته های آنان تاکید کرد.
 

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی گفت: در حال حاضر که کشور در جنگ اقتصادی به سر می برد، رفع مشکلات اقتصادی مردم همچون تامین مسکن و فراهم کردن شرایط لازم برای کاهش تلفات جاده ای گام نهادن در مسیر جهاد اقتصادی است که به نوعی ایثارگری محسوب می شود.
 

" سلیمان عرب" مسئول واحد ایثارگران و جانبازان اداره کل راه و شهرسازی استان نیز در این مراسم اظهار کرد: این اداره کل با حضور 66 نفر پرسنل جانباز، آزاده و اعضای خانواده های معظم شهدا از جمله دستگاه هایی است که بیشترین نیروی ایثارگر در آن مشغول به کار هستند.
 

وی تهیه بانک اطلاعاتی ایثارگران و شاهد و همچنین پیگیری بیمه تکمیلی آنان را از جمله اقدامات یکسال گذشته واحد ایثارگران و جانبازان اداره کل عنوان کرد و تشکیل شورای ایثارگران اداره کل و اعلام آمادگی برای حمایت از تالیف و تدوین کتب مربوط به دفاع مقدس را از جمله برنامه های سال جاری این واحد دانست.
 

در بخش پایانی این مراسم پرسنل ایثارگر و جانباز به بیان مشکلات و پیشنهادات خود پرداختند و در پایان نیز با اهدای لوح یادبود و هدایایی از آنان تجلیل به عمل آمد.

 

پایان پیام/

کد خبر 266317

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha