100 فقره جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد خراسان شمالی اهدا شد

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از اهدای 100 فقره جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت این نهاد همزمان با اعیاد شعبانیه خبر داد.

امان الله حسین پور، مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی به خبرنگار شبستان در بجنورد گفت: همزمان با گرامیداشت ایام شعبانیه و میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) 100 فقره جهیزیه به نوعروسان خانواده های تحت حمایت این نهاد اهدا شد.
 

وی هدف از این اقدام را حمایت از خانواده های نیازمند و رفع فقر و نگرانی از آنها برای  تامین جهیزیه فرزندانشان عنوان کرد و افزود: این جهیزیه ها در قالب بن کارت با سرانه 10 میلیون در اختیار زوج های جوان نیازمند قرار گرفته است.
 

حسین پور از تهیه جهیزیه برای نوعروسان نیازمند به عنوان یک سنت حسنه یاد کرد و اظهار داشت: این نهاد به عنوان یک بازوی قوی در جهت خدمت رسانی به قشر محروم و مستضعف جامعه فعالیت های مطلوبی را در 34 سرفصل ارائه می کند و هر ساله به تعداد زیادی از زوج های نیازمند جهیزیه اهداء می کند.

 

وی اهدای بیش از 2 هزار و241 مورد جهیزیه وهدیه داماد به زوج های تحت حمایت به مبلغ بیش از 5/18 میلیاد ریال را از جمله اقدامات در این راستا طی سال گذشته اعلام کرد.

 

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با انجام این گونه اقدامات بیش از پیش شاهد رشد ازدواج زوج های جوان تحت حمایت باشیم و زمینه سلامت خانواده ها و شکل گیری خانواده سالم فراهم شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 266646

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha