رونمایی از پورتال«صدق» با محوریت موضوع مهدویت

خبرگزاری شبستان: همزمان با نیمه شعبان در کانون تخصصی وارثان انتظار تبریز از پورتال «صدق» و نرم افزارهای موبایل و چند رسانه ای رونمایی می شود.

روح الله زمان علی، سرپرست کانون تخصصی مهدویت «وارثان انتظار» تبریز، با اشاره به برنامه های ویژه کانون در روز نیمه شعبان در گفت و گو با خبرنگار حوزه مسجد خبرگزاری شبستان گفت: در روز دوشنبه و در راستای گرامیداشت روز نیمه شعبان از پورتال مهدویت با نشانی اینترنتی www.sedgh.ir رونمایی می شود.

 

وی با اشاره به برگزاری مراسمی ویژه اعضای کانون در نیمه شعبان افزود: مراسم رونمایی از نرم افزارهای موبایل و چندرسانه ای نیز که محتوا و تولید آن به همت کارگروه های نرم افزاری کانون وارثان انتظار انجام شده است در روز نیمه شعبان در حضور اعضای کانون برگزار می شود.

 

زمان علی از تولید کتابچه زندگی به سبک آقا زاده ها در بخش فرهنگی این کانون خبر داد و اظهار کرد: این کتابچه از سری بوقچه های 15 دقیقه ای متشکل از تمثیلات و داستان های کوتاه تلخ و شیرین درباره امام زمان(عج) است که با ایده، ظاهر و گرافیکی بدیع توسط اعضای این کانون تولید شده است.

 

سرپرست کانون تخصصی مهدویت تبریز با اشاره به تولیدات دیگر این کانون تصریح کرد: بخش فرهنگی کانون وارثان انتظار، بسته «با هم تا بهشت» را که شامل مجموعه ای برای اهدا به زوج های جوان کانون، تابلوی دست خط حضرت آیت الله خامنه ای، گزیده توصیه های امام خمینی(ره) به زوج های جوان و جملات کوتاه و احادیث در مورد همسرداری و تربیت فرزند می باشد تولید کرده است که در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

 

وی همچنین به تولید اولین و کامل ترین بسته فرهنگی ویژه برگزاری مراسم معنوی اعتکاف توسط اعضای فعال کانون اشاره کرد و توضیح داد: این بسته با عنوان «مجموعه خلوت» با بخش های مختلف صوتی مانند سری کامل اعمال ام داود، اذان، مناجات، قرآن ویژه پخش قبل از اذان و…، کلیپ، پوستر و پاورپونیت شامل اعمال، مستحبات، احادیث، اطلاع رسانی و نشریه روزانه، نظر سنجی، سخنرانی و مداحی، ریز برنامه اجرایی و… است تسط اعضای فعال کانون تولید شده است.
پایان پیام/

 

 

 

کد خبر 266786

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha