سایت دین‌آنلاین آغاز به کار کرد

خبرگزاری شبستان: همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت ولیعصر (عج) و نیمه شعبان، سایت دین آنلاین رونمایی شده و آغاز به کار کرد.



به گزارش سرویس دیگر رسانه های خبرگزاری شبستان ، وب سایت دین آنلاین به اهتمام جمعی از دین پژوهان تاسیس شده و در قالب تحلیلی-خبری، پیگیر ارتباط مستحکم‌تر دین و موضوعات دینی است و این که چگونه دین می تواند در پرسش‌های فردی و اجتماعی، حضوری به موقع، عقلانی و کارآمد پیدا کند.
 

در سایت دین‌آنلاین، علاوه بر بخش‌های خبری متنوع در عرصه‌ی دین و دین‌پژوهی، ستون‌هایی با عنوان‌های آزاد اندیشی، تریبون هفته، جهان ادیان، دیدگاه و ... دیده می‌شود.
 

این وب سایت در مطلبی با عنوان: " دین آنلاین، پنجره‌ای به اندیشه‌ی ناب دینی" به تشریح اهداف و دلایل راه اندازی چنین وب سایتی پرداخته است. در بخشی از این مطلب آمده است:
"این روزها، با همه‌ی پرگویی و پرنویسی از دین و دیانت، هنوز دلتنگِ روایتِ ناب از آن هستیم. روایتی که بتواند چونان دیروز و دیروز‌هایمان، در باغچه‌ی ایمان، گل‌های سرخ محمدی را برایمان به ارمغان بیاورد. دین آنلاین، با این تمنّا متوَلد شد که حلقه‌ی وصل به دیروز‌ها و فرداهایمان باشد و در رفعِ چند دغدغه بکوشد. " در این مطلب به برخی از این دغدغه ها
پرداخته شده است.

در همین حال برخی از مهمترین عناوین منتشر شده در وب سایت دین آنلاین در نخستین روزِ کاری آن به شرح ذیل هستند:

از دین رسانه‌ای تا رسانه دینی، قیچی دو لبه‌ سکولاریسم، پیوند روحانیت و نسل جوان، برداشت‌های نادرست از باور مهدوی، حوزه‌ی علمیه و مطبوعات مدرن و ...

 

گفتنی است، سایت دین آنلاین به آدرس اینترنتی www.dinonline.com راه اندازی شده است.

 

پایان پیام/

آدرس سایت:‌

کد خبر 266868

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha