مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر در گرگان برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر در روز جمعه (7 تیر) با سخنرانی حجت الاسلام ابوترابی فرد، نایب رئیس مجلس در مسجد جامع گرگان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت الاسلام غلامرضا قندهاری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان، عصر روز گذشته (5 تیر) در نشست تبیین فاجعه 7 تیر، شخصیت شهید مظلوم دکتر بهشتی و پیامدهای آن در فرمانداری گرگان، گفت: با توجه به وضعیتی که در کشورهای اطراف ایران دیده می شود شرایط کشور یک شرایط بسیار حساس است.


وی افزود: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در زمان انتخابات برنامه های زیادی برای کشور داشتند که تیر آنان به سنگ خورده است و یک حماسه بزرگی توسط مردم خلق شده است.


حجت الاسلام قندهاری تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند آنچه که در این انتخابات اتفاق افتاده است 180درجه مخالف برنامه ریزی دشمن بود.


وی یادآور شد: دشمن بنا داشت تا نا امنی را در سطح کشور ایران اسلامی ایجاد کند اما این اتفاق رخ نداده است و این نشان می دهد مردم ایران اسلامی دارای بصیرت هستند.
 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: حضور در صحنه های مختلف باعث تقویت مردم و مایوس شدن دشمنان می شود.


وی افزود: با حضور مردم در پای صندوق های رای باعث شد تا دشمنان هم به حضور مردم و هم به سالم بودن انتخابات اعتراف کنند.


وی یادآورشد: مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر در روز جمعه (7 تیر) سال جاری در مسجد جامع گرگان با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 267612

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha