مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر در همدان برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر، صبح امروز (6 تیر) با حضور اقشار مختلف مردم از جمله برخی از مسئولان استان و خانواده شهدا در مسجد مهدیه همدان برگزار شد.

حجت الاسلام احد آزادیخواه، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان، در مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر با بیان اینکه شهادت آیت الله بهشتی سند مظلومیت حق و خقانیت بود، گفت: مهمترین نشانه اقتدار ایران اسلامی شهادت مظلومانه ایشان بود.

 

وی با بیان اینکه بی تدبیری دشمن باعث پیشرفت نظام اسلامی ایران می شود، افزود: خون شهید بهشتی مسیر هدایت و علوی زندگی کردن را به ما آموخت.

 

حجت الاسلام آزادیخواه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران بر پایه وحدت پیش رفت، اظهار داشت: انقلاب و عبرت دو محور وحدت در جامعه اسلامی است.

 

وی در ادامه گفت: 30 سال است مردم شهید پرور ایران هر سال از آیت الله بهشتی و 72 تن از یارانش تقدیر و مراسمی در شان و منزلت ایشان برگزار می کنند.

 

وی اضافه کرد: زیر چتر ولایت حکومت دیگری را نمی توان سراغ داد که ویژگی قرآنی را همراه داشته باشد و این میسر نمی شود جز نصرت خداوند که ما را به این نقطه رساند که یک کشور اسلامی برای خود رقم بزنیم.

 

حجت الاسلام آزادیخواه، انقلاب اسلامی را مرهون جانفشانی شهدا به‌ویژه شهدای هفتم تیر دانست و افزود: شهید آیت‌الله دکتر بهشتی از ارکان بزرگ انقلاب اسلامی بوده است.

 

پایان پیام/

کد خبر 267733

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha