ویژه برنامه های حادثه هفتم تیر اعلام شد

خبرگزاری شبستان: ویژه برنامه های حادثه هفتم تیر سالروز شهادت آیت الله بهشتی و 72 تن از یارانش از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اهواز، حجت الاسلام سعید جعفری، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، با تأکید بر نیاز جامعه امروزی به شخصیت هایی چون شهید بهشتی، گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، معرفی جمهوری اسلامی ایران به عنوان بزرگ ترین پایگاه فکری و دینی جهان و تبیین و بازشناسی اندیشه های شهید بهشتی از جمله مهم ترین اهداف بزرگداشت شهدای هفتم تیر است.

 

وی با اشاره به اینکه سه شهید از 72 یار شهید بهشتی خوزستانی بودند، تصریح کرد: شهید حجت الاسلام محمدکاظم دانش، شهید سید محمدجواد شرافت و شهید علی رضا چراغ زاده دزفولی از جمله شهدای خوزستانی واقعه هفتم تیر هستند که همراه با آیت الله شهید بهشتی در این واقعه به شهادت رسیدند.

 

وی افزود: مراسم ویژه شهدای هفتم تیر در روز جمعه(7 تیر) پس از نماز مغرب و عشا در مسجد ولایت اهواز برگزار می شود که افزون بر برگزاری مراسم ایستگاه صلواتی، توزیع ویژه نامه و نمایشگاه عکس از برنامه های حاشیه ای این مراسم به شمار می آیند و مراسم هایی نیز در شهرستان های شوش، اندیمشک، دزفول، رامهرمز و هفتکل به اجرا در می آید.

 

حجت الاسلام جعفری، با اشاره به اینکه سه شهید این حادثه خوزستانی هستند، اظهار داشت: تصاویری از شهدای هفتم تیر به ویژه شهدای خوزستانی همراه با شهید آیت الله بهشتی در مراسم بزرگداشت این واقعه به نمایش گذاشته می شود و همچنین از ظرفیت صدا و سیمای مرکز خوزستان برای معرفی سه شهید خوزستانی واقعه هفتم تیر استفاده می شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 267737

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha