45 زوج مددجوی زنجانی راهی خانه بخت شدند

خبرگزاری شبستان: مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان گفت: همزمان با اعیاد شعبانیه، 45 زوج مددجوی زنجانی با مساعدت کمیته امداد شهرستان زنجان راهی خانه بخت شدند.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، اصغر پناهی، مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان گفت: کمیته امداد شهرستان زنجان در راستای ترویج ازدواج آسان و تحکیم بنیان خانواده اقدام به پرداخت کمک هزینه ازدواج به مددجویان می‌کند.
 

وی با اشاره به اینکه ازدواج سنتی حسنه و یکی از تاکیدات دین اسلام است، اضافه کرد: باید دستگاه‌های اجرایی با مشارکت همدیگر بسترهای لازم را در تحقق این امر مبارک فراهم کرده و تسهیلات لازم را برای جوانان در شرف ازدواج مهیا کنند.


مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان تصریح کرد: کمیته امداد نیز در تحقق این امر مهم و مبارک اقدام به پرداخت کمک هزینه ازدواج در مناسبت‌های مختلف می‌کند.
 

وی با اشاره به اهدای 45 مورد کمک هزینه ازدواج به مناسبت نیمه شعبان و میلاد مبارک امام زمان (عج) اضافه کرد: از این تعداد 20 فقره در قالب کمک هزینه خرید جهیزیه و 25 فقره نیز در قالب هدیه ازدواج به مددجویان زنجانی پرداخت شد.
 

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد زنجان، پناهی اظهار کرد: مبلغ اعتبار هزینه شده برای اعطای کمک هزینه‌های ازدواج مذکور 250 میلیون ریال است.
 

وی از برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه نوعروسان جوان توسط کمیته امداد زنجان اشاره کرد و گفت: در این دوره‌های مهارت‌های زندگی شامل مهار و کنترل خشم، نحوه تعامل زوجین با یکدیگر، نحوه مقابله با مشکلات اقتصادی به مددجویان آموزش داده شد.

 

پایان پیام/

کد خبر 267766

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha