آمادگی 7 مدرسه برای اسکان مسافران همزمان با ایام تعطیلات تابستانی

خبرگزاری شبستان: معاون اداره آموزش و پرورش بیرجند از آمادگی هفت مدرسه فعال به صورت ثابت برای ایام تعطیلات تابستانی در سطح شهرستان بیرجند خبرداد و گفت: 55 اتاق برای اسکان مسافران در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، حسین وفایی نژاد، معاون اداره آموزش و پرورش بیرجند، امروز (9 خرداد) در ستاد دائمی سفرهای شهرستان بیرجند با بیان اینکه از این تعداد 52 اتاق در گروه "الف" و سه اتاق به صورت ویژه هستند، اظهار داشت: در صورت نیاز نمازخانه ها و خوابگاه های دانش آموزی نیز پذیرای مسافران نوروزی خواهند بود.

 

وی از اسکان 15خانوار تاکنون خبرداد و یادآورشد: با توجه به اتمام انتخابات و امتحانات دانش آوزان این آمار روز به روز افزایش می یابد.

 

سید جواد سید الموسوی، معاون اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی نیز از تشکیل گشت های مشترک با همکاری شبکه بهداشت و سازمان صنعت معدن و تجارت خبرداد و گفت: در این راستا از رستوران های بین راهی و اغذیه فروشی ها درخصوص گران فروشی و کم فروشی بازرسی به عمل می آید.


مهدی زنگویی، مدیر مرکز بهداشت شهرستان بیرجند نیز در این جلسه بر توجه بیشتر به اماکن بین راهی تاکید کرد و گفت: باغ شوکت آباد فاقد آب بهداشتی قابل شرب است.

 

وی با اشاره بازرسی اسکان مسافران در مدارس، رستوران های بین راهی توسط مرکزبهداشت، پیشنهاد کرد: قالب های یخ بین راهی در اوزان پنج کیلویی باشد تا برای سافرات قابل استفاده باشد.

 

همچنین علیرضا عباسی، جانشین پلیس راهور شهرستان بیرجند با اشاره به آغازمرحله اول طرح ترافیکی تابستانی از 18 خرداد تا 18 تیر ماه، افزود: تاکنون آمار تصادفات نسبت به مدت مشابه در سال گذشته کاهش چشمگیر داشته است.

 

وی از آغاز مرحله دوم طرح ترافیک همزمان با 17 مرداد تا 31شهریور ماه جاری خبرداد و خاطرنشان کرد: خط کشی مجدد خیابان ها و معابر سطح شهر و افزایش علائم راهنمای و رانندگی از نیاز های مهم بویژه در ایام تعطیلات تابستانی است.

 

سید علی زمزم، سرپرست معاونت هنری اداره کل ارشاد خراسان جنوبی نیز از برپایی نماشگاه بزرگ قرآن کریم همزمان با ایام ماه مبارک رمضان (24 الی 30تیر ماه جاری) خبرداد و گفت: دو جشنواره تئاتر ملی و جشنواره شعر گویشی استانی در شهریور سال جاری برگزار می شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 268484

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha