برگزاری دوره آموزشی وبلاگ نویسی در گیلان

خبرگزاری شبستان: مسئول روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری دوره آموزش وبلاگ نویسی برای نخستین بار از سوی این اداره کل با حضور طلاب، دانشجویان و دانش آموزان در استان خبر داد.

حجت الاسلام صادق دوستار، مدیر روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به برگزاری دوره آموزشی وبلاگ نویسی در استان به خبرنگار شبستان گفت: طلاب، دانشجویان و دانش آموزان باید با فنون مختلف فناوری اطلاعات آشنایی کامل پیدا کنند تا در مقابل جنگ نرم دشمن، افسران زبده و آماده باشند.


وی با اشاره به ضرورت آشنایی طلاب و مبلغان با شیوه‌های تبلیغی در فضای مجازی اظهار کرد: در دنیای امروز امر تبلیغ و قدرت پیام‌رسانی از طریق رسانه‌ها، سایت‌ها و دیگر ابزارهای فضای مجازی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.


حجت الاسلام دوستار افزود: این دوره آموزشی در راستای تولید علم و فناوری اطلاعات با حضور طلاب، دانشجویان و دانش آموزان و کلیه علاقه‎مندان برگزار می‌شود.


وی ادامه داد: این دوره آموزشی برای نخستین بار است که از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان برگزار خواهد شد.

 

مدیر روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان بیان کرد: وبلاگ‌نویسی برای جوانان این امکان را فراهم می‌کند تا بتوانند افکار و اندیشه‌هایشان را در گستره وسیعتری مطرح کنند.

 

وی تصریح کرد: این دوره 20 ساعته با حضور یکی از اساتید مجرب دانشگاه در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان برگزار خواهد شد.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 268562

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha