ایام نوروز 12 خیمه نماز در ورودی های یزد راه اندازی می شود

رئیس جمعیت هلال احمر استان یزد، از راه اندازی 12 خیمه نماز در ورودی های شهر یزد ویژه مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان یزد، کاظم مشرف، رئیس جمعیت هلال احمر استان یزد، امروز (22 اسفند) در جمع خبرنگاران گفت: هلال احمر 22 چادر را در ورودی و خروجی های شهرهای استان یزد و 12 خمیه نماز را برای پذیرایی از مسافران نوروزی تدارک دیده است.
 

وی با بیان اینکه پنجشنبه هفته جاری مراسم استقبال نمادین از مسافران نورزوی یزد در دروازه قرآن صورت می گیرد، اظهارداشت: هلال احمر 11 پایگاه امداد و نجات بین شهری را برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی در دستور کار دارد.


مشرف، با اشاره به 800 کیلومتر جاده در استان یزد، اظهارداشت: یزد نیازمند امداد هوایی با استفاده از هواپیماهای یک موتوره، سبک و فوق سبک است.


وی با بیان اینکه سال آینده پایگاه امداد هوایی در استان راه اندازی می شود، ادامه داد:400 میلون تومان برای راه اندازی پایگاه امداد هوایی در استان نیاز است.


رئیس جمعیت هلال احمر استان یزد، از کمک های دارویی و درمانی این جمعیت به افراد نیازمند خبر داد و اظهارداشت: در سال جاری ایستگاه های فرهنگی غنچه های هلال در سطح استان راه اندازی شده است.
 

وی از راه اندازی کانون غنچه های هلال در مهدهای کودک خبر داد و تاکید کرد: هدف جمعیت هلال احمر از راه اندازی این کانون ها در مهدهای کودک تاکید بر آموزش در دوران کودکی است.
 

مشرف همچنین از شناسایی و جذب370 خیر خبر داد و تصریح کرد: هلال احمر سناسابی افراد خیر را در همه محلات در دستور کار دارد.
 

وی ایجاد 26 پایگاه محله، راه اندازی 10 خانه داوطلب در سطح استان یزد و ویزیت رایگان را از دیگر فعالیت های جمعیت هلال احمر ذکر کرد.
 

پایان پیام/

کد خبر 26876

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha