مشارکت مردمی راهی برای حمایت از افراد تحت پوشش

خبرگزاری شبستان:‌ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی گفت: مشارکت مردمی راهی برای حمایت هر چه بیشتر از افراد تحت پوشش این نهاد است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک٬ محسن ولیئی٬ مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی (10 تیر) در همایش بانوان طلبه کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی که در مجتمع فرهنگی آیت‌الله اراکی، شهر اراک برگزار شد٬ ضمن قدردانی از مشارکت های مردمی در راستای حمایت از نیازمندان گفت: اقشار مختلف مردم تاکنون برای حل مشکلات افراد تحت پوشش این نهاد، حمایت های گسترده ای داشته اند.

 

وی افزود: مردم نیکوکار این استان پارسال 290 میلیارد ریال در قالب طرح های مختلف مشارکتی به این نهاد کمک کردند.


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی همچنین به فعالیت های این نهاد در راستای غنی سازی اوقات فراغت نیز اشاره کرد و گفت: به همت این نهاد 14 کانون تابستانی به منظور غنی سازی اوقات فراغت جوانان زیر پوشش برپا می شود.

 

وی با اشاره به اینکه این کلاس ها هر ساله و به منظور اهداف فرهنگی امداد برگزار می شود٬ ادامه داد: با برنامه ریزی های صورت گرفته امسال نیز برنامه های اوقات فراغت با کیفیت بالاتری نسبت به سال های گذشته و به صورت 12 کانون موقت و دو کانون ثابت برگزار می شود.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در پایان برنامه های فرهنگی را از اولویت های مهم امداد برشمرد و گفت: پیش بینی می شود بیش از یک هزار نفر از جوانان و نوجوانان تحت حمایت از این برنامه ها بهره مند شوند.

  

پایان پیام/

کد خبر 269121

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha