گزارش ابوترابی‌فرد در مورد چگونگی بررسی لایحه بودجه

نایب‌رییس اول مجلس در جلسه غیرعلنی صبح دوشنبه مجلس گزارشی از چگونگی بررسی لایحه بودجه 90 در قالب طرحی دوفوریتی ارایه داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، محمد دهقان، عضو هیئت‌رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه غیرعلنی صبح امروز دوشنبه 23 اسفند مجلس در جمع خبرنگاران گفت: جلسه غیرعلنی مجلس در مورد نحوه بررسی لایحه بودجه 1390 انجام شد.

وی اظهار کرد: در این جلسه حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد به عنوان نایب‌رییس کمیسیون تلفیق از مصوبات کمیسیون گزارشی ارایه داد و نظر کمیسیون تلفیق را نیز اعلام کرد.

دهقان بیان کرد: حجت‌الاسلام ابوترابی تأکید کرد با توجه به اینکه لایحه بودجه 90 با تأخیر به مجلس ارایه شده است امکان به اتمام رساندن این لایحه تا پایان سال جاری وجود ندارد.

وی ادامه داد: نایب‌رییس کمیسیون تلفیق در این جلسه در مورد طرح دوفوریتی به نمایندگان توضیح داد تا نمایندگان را در جریان روند کار قرار دهد.

دهقان بیان کرد: پیشنهاد کمیسیون تلفیق این است که این طرح تصویب شود و این طرح در مورد این است که به دولت مجوز داده می‌شود برای دریافت درآمدها و پرداخت هزینه‌های جاری در فروردین و اردیبهشت سال 90 همانند فروردین و اردیبهشت سال 89 عمل کند.

پایان پیام/
 

کد خبر 26995

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha