راه‌حل چگونگی بررسی لایحه بودجه 90 در جلسه علنی امروز مجلس طرح میشود

رییس مجلس با اشاره به جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس گفت:دراین جلسه درمورد اینکه لایحه بودجه 90 چگونه بررسی شود، بحث شد که الحمدالله به راه‌حلی دراین زمینه رسیدیم که درجلسه علنی امروزاین راه حل طرح خواهد شد.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان، علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی پس از پایان جلسه غیرعلنی امروز دوشنبه 23 اسفند مجلس در توضیحاتی گفت: کمیسیون‌های تخصصی و کمیسیون تلفیق چون بودجه دیر به مجلس ارایه شده بود تمام تلاش خود را کردند که لایحه بودجه را برای بررسی به صحن علنی مجلس برسانند.

وی با بیان اینکه کلیات لایحه بودجه روز گذشته در کمیسیون تلفیق تصویب شد، اظهار کرد: این مرحله مهمی از کار بود که توسط کمیسیون تلفیق انجام شد و مانده بقیه بخش‌‌ها که برای این بخش‌ها نیز در دو سه روز آخر کار کمیسیون تلفیق نمی‌تواند هم درآمدها و هم هزینه‌ها را بررسی کند.

لاریجانی بیان کرد: چون هم باید کمیسیون تلفیق و هم باید مجلس بررسی‌های خود را انجام دهد به زمان طولانی‌تری نیاز بود که ما در این جلسه بحث کردیم که چه راه‌حلی وجود دارد که هم سال آینده کارکنان دولت از نظر حقوق و مزایا و کارهای اجرایی مشکلی نداشته باشند و هم بررسی لایحه بودجه در زمان‌بندی معقولی انجام شود.

رییس مجلس خاطرنشان کرد: الحمدالله به راه‌حل رسیدیم و انشاءالله این راه‌حل امروز طرح خواهد شد و بعد بقیه بررسی‌ها در کمیسیون تلفیق صورت می‌گیرد.

پایان پیام/
 

کد خبر 27013

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha