دوره تربیت مربی تدبر در قرآن در البرز برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: نخستین دوره تربیت مربی تدبر در قرآن، با همت موسسه قرآن و عترت نور امام خمینی(ره) کرج در البرز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از البرز، حمید کارگر، مدیر موسسه قرآن و عترت نورامام خمینی(ره) کرج با اعلام این خبر گفت: این دوره با همکاری مؤسسه تدبر کلام وحی شهرستان قم به عنوان تامین کننده منابع آموزشی، موسسه بنیاد خاتم الاوصیاء سپاه پاسداران به عنوان حامی مالی طرح و موسسه قرآن و عترت نورامام خمینی(ره) کرج به عنوان مجری طرح، در استان البرز برگزار می‌شود.

 

به گفته این مسئول، این دوره به صورت سه هفته مجزا در استان البرز برگزار می‌شود که در حال حاضر هفته اول که سه ساعته بود، برگزار شده و دو هفته دیگر دوره آموزشی پس از پایان ماه رمضان برگزار می‌شود.

 

کارگر خاطرنشان کرد: پس از پایان دوره از 33 شرکت کننده این دوره آزمون عملی در قالب کلاس داری گرفته می‌شود و در صورت کسب نمره قبولی به افراد شرکت کننده گواهی معتبر از سوی وزارت ارشاد، موسسه قرآن و عترت نور امام خمینی(ره) کرج و موسسه تدبر کلام وحی شهرستان قم اعطاء می‌شود.

 

وی گفت: بیشترافراد شرکت کننده در این دوره خروجی‌های سطح دو حوزه، طلاب سطح سه و کارشناسان مختلف علوم قرآنی هستند و امید می‌رود پس از پایان این دوره اولین مربیان تدبر در قرآن در البرز تربیت شوند.

 

پایان پیام/

کد خبر 270920

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha