تجهیز و تنظیف نمازخانه های ادارات استان ضروری است

خبرگزاری شبستان: رئیس شورای اقامه نماز استانداری گلستان بر توسعه، تجهیز و تنظیف نمازخانه ها و ایجاد فضای روحانی و معنوی در جهت جذب و جلب همکاران مشتاق به اقامه نماز و بهره مندی از توفیقات این ماه تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، علی اصغر جباری، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و رئیس شورای اقامه نماز استانداری در دومین جلسه هماهنگی اعضای شورای اقامه نماز استانداری در سال جاری با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان بر توسعه، تجهیز و تنظیف نمازخانه ها و ایجاد فضای روحانی و معنوی در جهت جذب و جلب همکاران مشتاق به اقامه نماز و بهره مندی از توفیقات این ماه تأکید کرد.


وی با تقدیر از اعضا بابت حضور منظم در جلسات و اهمیت دادن به موضوع نماز، افزود: جلسات اقامه نماز نسبت به سایر جلسات از بعد معنوی و بهره دهی، مزیت و برتری دارد.


در ادامه، مصوبات جلسه قبلی شورای اقامه نماز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مدیران و اعضاء شورای اقامه نماز، گزارش اقدامات انجام شده در حوزه کاری خویش را ارائه کردند.


همچنین موارد جدید دیگری مطرح و مقرر شد پیگیری لازم توسط اعضا صورت پذیرفته و گزارش اقدامات به دبیرخانه ستاد اقامه نماز استانداری ارسال شود.


پایان پیام/

کد خبر 271572

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha