بازدید رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم از دانشکده علوم قرآنی ملایر

خبرگزاری شبستان: رئیس دانشگاه علوم ومعارف قرآن کریم آیت الله دکتر احمد عابدی و اعضای هیات رئیسه دانشگاه از دانشکده علوم قرآنی ملایر بازدید کرده و مراسم کلنگ زنی برای دو طرح مهم در این دانشکده انجام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، حجت الاسلام دکتر محمد اکبری، رئیس دانشکده علوم قرآنی ملایر ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور ارزشمند حضرت آیت الله عابدی و همراهان ایشان در این دانشکده، ابراز امیدواری کرد:  این حضور موجب خیر و برکت برای دانشکده و توسعه آن و تحولی در سطع غرب کشورخواهد بود.

 

وی به بیان گزارشی از وضعیت آموزشی دانشکده پرداخت و با اشاره به خروجی های این دانشکده، اذعان داشت: دانشکده ملایر توانسته دانشجویان خوب و موفق به جامعه تحویل نماید که اکثریت آنان در شغلهای مهم و مختلف در سطح کشور مشغول به کار و فعالیت هستند.

 

وی با بیان این نکته که قرآن تنها کتاب آسمانی جهانی است و بزرگترین کتاب انسان ساز، ابراز داشت:  تربیت انسانهای قرآنی الهی و تعالی نفوس جوانها از بزرگترین اهداف این دانشکده است.

 

آیت الله احمدعابدی، رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم با اشاره به ماه مبارک رمضان و لزوم توجه به این ماه ارزشمند به بیان ارزش واهمیت مسجدوتاثیرآن درزندگی معنوی وفعالیتهای اجتماعی پرداخت و اظهار داشت:   افتخار ما این است که درخدمت دانشجویان قرآنی هستیم وخدمت برای کسی که درخدمت علوم قرآن واهل بیت (ع) می باشد رابزرگترین افتخارخود می دانیم.

 

رئیس دانشگاه علوم ومعارف قرآن کریم با اشاره به اینکه سیاست گذاری، تصمیم گیری، برنامه ریزی و اجرا  چهار مرحله در مدیریت است، افزود:  قرآن بهترین کتاب و راهنما در جهت موفقیت مدیران است.

 

وی به لزوم استفاده ازقرآن وبهره گیری ازآن در زندگی از مرحله روخوانی تا تفسیر، حفظ، تدبر، اندیشه و عمل به آن تاکید کرد و گفت: برای رساندن دانشکده ها به جایگاه اصلی ازهیچ کمکی دریغ نخواهند کرد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان همدان، در این جلسه، حجت الاسلام صالحی مدیرکل اوقاف استان همدان نیز به ایراد سخن پرداخته وبه ارزش واهمیت شهر ملایر اشاره کرده و رمز موفقیت ودرخشش شهر ملایر را توجه به فرهنگ وقف دانسته که یکی از آثار آن ایجاد دانشکده علوم قرآنی ملایر است.

 

گفتنی است، مراسم کلنگ زنی برای دوطرح مهم، یکی گسترش فضای دانشکده والحاق زمین به آن وکلنگ زنی مجموعه فرهنگی ورزشی و مسجد دانشکده، دیدار با امام جمعه شهرستان، نشست کارکنان با معاون توسعه و پشتیبانی دانشگاه از برنامه جنبی این بازدید بود.

 

پایان پیام/

کد خبر 271577

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha