آموزش روخوانی قرآن در کمتر از یک دقیقه در نمایشگاه قرآن

خبرگزاری شبستان: مؤسسه فرهنگی هنری المقربون ناشر قرآن مبین و مفاتیح‌ مبین آموزش روخوانی قرآن در کمتر از یک دقیقه را در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم ارایه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار قرآنی خبرگزاری شبستان، مؤسسه فرهنگی هنری المقربون ناشر قرآن مبین آموزش روخوانی قرآن در کمتر از یک دقیقه را در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم ارایه می‌دهد.

همچنین این مؤسسه جامع ادعیه و زیارات مبین را با عنوان مفاتیح مبین مشتمل بر کتاب مفاتیح‌الجنان همراه با سوره‌ها و آیه‌های مورد نظر در ادعیه بیش از 20 دعای صحیفه سجادیه، خطبه غدیر، خطبه فدکیه حضرت زهرا، زیارت ناحیه مقدس امام زمان (ع) را درباره امام حسین ارایه می‌دهد.

رعایت خودبه‌خود قواعد تجویدی، استفاده از خط درشت و زیبای کامپیوتری، نماد مشخص برای آیات مکی و مدنی و آیات سجده‌دار و شماره موضوعات در زیر شماره هر آیه و تعداد صفحات بر اساس تعداد روزهای سال از مشخصات قرآن مبین است.

از ویژگی‌های این قرآن و مفاتیح می‌توان به فهرست دقیق و کامل، شماره‌گذاری ادعیه به منظور اجرای صحیح، علامت وقف، خط مشابه قرآن مبین جهت صحیح‌خوانی و روانخوانی، ترتیب صحیح و قرارگرفتن ادعیه و مطالب مربوط در کنار هم اشاره کرد.

پایان پیام/
 

کد خبر 272713

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha