پنجمین دوره جشنواره صحیفه سجادیه برگزار می شود

پنجمین دوره جشنواره صحیفه سجادیه با حضور و دعوت از اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاهها، در بیست و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام تقوی مسئول نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان هرمزگان، در جلسه اعضای شورای هماهنگی فعالیت های قرآن و عترت دانشگاهها و مراکز آموزش عالی که در حاشیه نمایشگاه قرآن برگزار شد، درباره جزئیات برگزاری این نمایشگاه سخن گفت.


حجت الاسلام تقوی با اشاره به اینکه به زودی پنجمین دوره جشنواره صحیفه سجادیه به استان هرمزگان واگذار شده است، افزود: از اعتماد دوستان در تهران سپاسگزارم و از استقبال خوب معاونان فرهنگی وزارتخانه ها و سازمان ها برای انجام این امر در بدنه دانشگاه ممنون هستم.


وی افزود: برگزاری این جشنواره از سوی مقام معظم رهبری تاکید شده است.
به گفته مسئول نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان هرمزگان رویکرد این دوره جشنواره صحیفه سجادیه سبک زندگی ایرانی- اسلامی است.


حجت الاسلام تقوی درباره محورهای مورد توجه در این جشنواره تصریح کرد: محور جشنواره، صحیفه سجادیه است، اما به غیر از آن هم توجه شده است. مثل کلمات قصار، زندگی حضرت، رساله الحقوق و آنچه در حول و حوش زندگی آن حضرت مطرح بود، مورد توجه قرار گرفته است.


وی افزود: مخاطبان این جشنواره اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاهها هستند. اساتید در بخش های کتاب، مقالات پژوهشی و بحث های نظری می توانند در این جشنواره شرکت کنند و برای دانشجویان هم متنی تدوین و مشخص شده است که شرکت کنندگان در سایت جشنواره در دو مرحله امتحان می دهند. در بخش های تک مرحله ای هم طرح های پژوهشی و آثار دانشجویان را داریم. کارکنان هم می توانند در بخش دو مرحله ای دانشجویان شرکت کنند.


پایان پیام/

کد خبر 272866

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha