بر بال سخن نرم‌افزار مجموعه سخنرانی مرحوم کافی

مدیر غرفه مؤسسه عروج اندیشه ماندگار از تولید نرم‌افزار بر بال سخن که به جمع‌آوری سخنرانی‌های مرحوم کافی پرداخته است در نمایشگاه بین‌المللی قرآن خبر داد.

عبدالمحمد سبزعلی، مدیر غرفه عروج اندیشه ماندگار در بخش رسانه‌های دیجیتال بیست و یکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن به خبرنگار قرآنی خبرگزاری شبستان گفت: این مؤسسه با رویکرد تولید محصولات قرآنی و مذهبی اقدام به رونمایی از نرم‌افزار بر بال سخن که شامل مجموعه سخنرانی‌های مرحوم کافی است، کرده است.

وی افزود: مجموعه محصولات موسسه عروج اندیشه در استان قم تولید می‌شود و امسال برای دهمین سال است که موفق به تولید محصولات مذهبی و قرآنی و حضور در نمایشگاه بین‌المللی قرآن داشته است.

 

سبزعلی با اشاره به دیگر محصولات تولیدشده به همت مؤسسه عروج اندیشه ماندگار خاطرنشان کرد: نرم‌افزار المعجم عربی فرهنگ لغت عربی به عربی، فارسی به عربی و عربی به فارسی بوده که به عنوان قوی‌ترین مجموعه فرهنگ لغت در کشور شناخته شده است. همچنین دانشنامه پزشکی با موضوع اطلاع‌رسانی در خصوص بیماری‌ها، دارو‌شناسی، روان‌شناسی و طب سنتی ارایه نرم‌افزار یاسین با عنوان ترتیل کل قرآن با صدای اساتید برجسته جهان قرائت همچون استاد منشاوی، شاطری و عبدالباسط، نرم‌افزار تخصصی دانشنامه حفظ قرآن و روش‌های نوین حفظ آیات قرآن کریم با استفاده از فلش‌کارت، ارایه آزمون حفظ به شش روش، آموزش تجوید، ترتیل با صدای قاریان مشهور جهان و ترجمه استاد فولادوند و آیت‌الله مکارم شیرازی در قالب نرم‌افزار دانشنامه حفظ از اهم محصولات تولیدشده به همت مؤسسه عروج اندیشه ماندگار است. همچنین نرم‌افزار طراح کاری نوین از این مؤسسه بوده که اقدام به تولید قالب‌های طراحی اسلیمی برای سایر نرم‌افزارها کرده است.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 272904

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha