آغاز طرح خردورزی برای کودکان از مهرماه

مدیر اجرایی دارالقرآن خانه کارگر از اجرای طرح خردورزی برای کودکان با عنوان فبک خبر داد و گفت: این مرکز رشد به صورت فراگیر از مهرماه به صورت کارگاهی و آموزشی آغاز می شود.

طاها مهجو مدیر اجرایی دارالقرآن خانه کارگر در گفتگو با خبرنگار شبستان، در مورد برنامه ها و فعالیت های قرآنی این دارالقرآن گفت: فعالیت این دارالقرآن بر سه بخش نخبگان، عمومی، تخصصی است که هر یک از این بخش ها دارای بخش های اجرایی هستند.

وی با اشاره به راه اندازی کانون اساتید قرآن برای تربیت مربی اظهار کرد: این کانون آموزش غیرحضوری بیش از 250 هزار نفر را در بخش عمومی آغاز کرده است که در بخش بین الملل نیز سه نفر از انگلستان، عراق، مالزی در آموزش غیرحضوری قرار دادند.

مهجو با اشاره به دغدغه های مقام معظم رهبری در مورد تربیت قرآنی کودکان اظهار کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری طرحی با عنوان خردورزی برای کودکان با عنوان فبک (فکری برای کودکان) این مرکز رشد به صورت فراگیر از مهرماه آغاز می شود.

وی افزود: در حوزه بین الملل نیز تا آخر سال جاری راه اندازی وب سایت بین المللی قرآنی به سه زبان زنده دنیا آغاز به کار می کند.

وی از آموزش غیرحضوری برای سه هزار نفر تا پایان سال خبر داد و افزود: با گذشت دو ترم از آموزش تاکنون 7 هزار دانشجو تربیت شده اند.

وی از رونمایی از طرح مفتاح در زمینه طرح مفاهیم خبر داد و افزود: طرح دیگری نیز با عنوان طرح اقراء (روخوانی) به همراه طرح یاد شده در هفته آینده رونمایی می شود.

پایان پیام/
 

کد خبر 273086

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha