بیش از 51 میلیارد ریال به منظور طرح های اشتغال کمیته امداد هزینه شد

خبرگزاری شبستان: معاون اشتغال کمیته امداد خراسان شمالی، از هزینه کرد مبلغ 51 میلیارد و 160 میلیون ریال اعتبار برای اجرای طرح های اشتغال مددجویان این نهاد از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

علیرضا مرادی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره)خراسان شمالی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در بجنورد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ 51 میلیارد و 160 میلیون ریال برای اجرای طرح های اشتغال مددجویان  این نهاد در استان هزینه شده است.

 

وی با اشاره به اجرای 697 طرح اشتغال برای مددجویان تحت حمایت در این مدت، افزود: از این تعداد، طرح عملیاتی شده 263 طرح اشتغال از محل منابع امداد و 434 طرح نیز از محل منابع بانکی پرداخت شده است.

 

وی تصریح کرد: برای اجرای طرح های اشتغال از محل منابع بانکی بالغ بر 37 میلیارد ریال اعتبار و از محل منابع امداد مبلغ 14 میلیارد و160 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

 

مرادی خاطرنشان کرد: از 434 طرح اشتغال اجرایی شده از محل منابع بانکی 348 طرح در بخش خود اشتغالی و86 طرح در بخش مشاغل خانگی بوده است.

 

وی متذکر شد: در راستای خودکفایی مددجویان و ایجاد عزت نفس به رأی جامعه هدف نیز از ابتدای سال تاکنون 100 نفر از مددجویان دارای پتانسیل وارد بازار کار شده اند.
 

وی به تعداد اشتغال ایجاد شده از سوی این نهاد نیز اشاره کرد و بیان داشت: از ابتدای سال تا کنون کمیته امداد توانسته برای یک هزار و150 نفر از مددجویان و نیازمندان استان شغل ایجاد کند.
 

معاون اشتغال کمیته امداد استان با اشاره به رویکرد مهم این نهاد در توانمند سازی خانوار های تحت پوشش، یادآور شد: این نهاد هرساله به منظور ارتقاء سطح زندگی خانوارهای تحت حمایت و ایجاد بستر مناسب جهت خود کفایی افراد، اقدام به ارایه تسهیلات در زمینه اشتغال می کند.

 

 

 

پایان پیام/

کد خبر 273153

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha