اعزام اعضای کانون های مساجد مرکزی به اردوهای پایان دوره

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی از اعزام بیش از 1500نفر از شرکت کنندگان در طرح اوقات فراغت تابستان 92 به اردوهای پایان دوره خبرداد.‌

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک،‌ حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی امرزو(27تیر) در جلسه شورای هماهنگی برگزاری اردوی پایان دوره اوقات فراغت اعضای کانون های فرهنگی هنری شرکت کننده در طرح آسمانی 7 گفت:‌ یک هزار و 500 نفر از خواهران و برادران شرکت کننده در طرح اوقات فراغت تابستان 92 به یکی از استان های کشور اعزام می شوند.


وی با بیان اینکه این دوره ویژه افرادی است که در کلاس های مرتبط حضوری فعال منظم و مداوم داشتند، تصریح کرد:‌ قالب برنامه های اجرایی برای اعضای اعزامی به اردو با محوریت قرآن است.


وی افزود:‌ آشنایی هر چه بیشتر اعضای کانون ها با یکدیگر و در جریان قرار گرفتن آنان از برنامه های سایر کانون ها، ارتباط گیری با گروه های همسالان و تقویت روحیه جمعی از جمله اهداف برگزاری این اردو است.


حجت الاسلام ذوالفقاری خاطر نشان کرد:‌ بازدید از اماکن زیارتی و دیدنی، برگزاری مسابقات فرهنگی و کتابخوانی،‌ برگزاری محفل های انس با قرآن کریم و جلسات ارائه نظر از جمله برنامه هایی است که در طی این اردو برای شرکت کنندگان برگزار می شود.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی افزود: پیش بینی شده افراد در قالب سه دوره شش روزه از این اردوه ها بهره مند شوند.


در ادامه این جلسه که هر یک از مسئولان کانون های تخصصی و فعالان کانون ها حضور داشتند در خصوص برنامه های پیشنهادی در اردو،‌ استان محل برگزاری اردو و مدت و زمان برگزاری آن به بحث و تبادل نظر پرداختند.


پایان پیام
 

کد خبر 274180

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha