اعزام نیرو به بحرین آتشی است که دامن عربستان را میگیرد

بروجردی:اینکه نیروهای خارجی تحت عنوان نیروهای عربستانی به بحرین وارد شوند یک حرکت کاملا غیرقابل قبول و محکومی است و فکر می‌کنم این آتش‌ را در بحرین شعله‌ورتر می‌کند و دامن خود عربستانی‌ها را بگیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، علاءالدین بروجردی، رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی امروز سه‌شنبه 24 اسفند مجلس در پاسخ به سؤالی که به بحث منطقه پرواز ممنوع از سوی شورای امنیت در لیبی اشاره داشت، گفت: این یک گام به پیش است و با توجه به جنایات قذافی علیه ملت خویش و علی‌رغم همه مواضع حقوقی، انسانی و بشری قطعا برداشتن هر گامی علیه این اقدامات برای متوقف کردن این جنایات یک ضرورت جدی است.

وی اظهار کرد: گرچه سیاست آمریکا و کشورهای غربی همواره یک سیاست دوگانه‌ای بوده است و آنها در مقابل یک فرد که دچار آسیب می‌شود همه ظرفیت خود را علیه دولتمردان سیاسی یک کشور به کار می‌گیرند ولی در مقابل کشتارهایی که در این کشورها صورت می‌گیرد موضع‌گیری مشخصی ندارند و به دنبال مواضع خودشان هستند.

بروجردی ادامه داد: اگر این اتفاق یعنی تعیین منطقه پرواز ممنوع در لیبی از سوی شورای امنیت صحت داشته باشد یک گام رو به جلو برای دفاع از مردم لیبی است.

وی همچنین در ادامه در پاسخ به سؤالی که به اقدامات عربستان برای فرستادن نیرو به بحرین برای سرکوب معترضان اشاره داشت، تصریح کرد: علیه مردمی که بی‌دفاع و غیرمسلح و جمعیت زیر یک میلیون نفر هستند در بحرین یک شیطنت‌هایی دارد صورت می‌گیرد و آنها می‌خواهند جنگ مذهبی در کشور صورت گیرد که قطعا با هوشیاری مردم بحرین این خنثی می‌شود.

وی تصریح کرد: اینکه نیروهای خارجی تحت عنوان نیروهای عربستانی به بحرین وارد شوند یک حرکت کاملا غیرقابل قبول و محکومی است و فکر می‌کنم این آتش‌ را در بحرین شعله‌ورتر می‌کند و دامن خود عربستانی‌ها را بگیرد.

پایان پیام/

 

کد خبر 27471

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha