خدمت به معلولان و مددجویان باید باعث خودکفایی و بی نیازی آنها شود

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بر تلاش برای استقلال و خودکفایی مددجویان و معلولان تاکید کرد و اظهار داشت: باید به گونه ای به مددجویان و معلولان خدمت کنید که باعث خودکفایی و بی نیازی آنها شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سمنان؛ آیت الله سید محمد شاهچراغی شامگاه در نشستی با کارکنان اداره بهزیستی استان به مناسبت هفته بهزیستی، با بیان اینکه سنت و روش پیامبران و ائمه معصومین بر کمک به نیازمندان و خدمت به محرومین بوده است، اظهار داشت: حل کردن مشکلات معلولین در نزد خداوند متعال اجر اخروی و معنوی عظیمی دارد.


وی در ادامه اضافه کرد: کار در بهزیستی کار بی‌توقع و ارزشمند است و طبق فرمایش ائمه معصومین برای اشخاصی خدمت می‌کنید که در نزد خداوند والا‌ترین مقام را دارند و این خدمات بهزیستی بهترین و خداپسندانه‌ترین خدمت است.


شاهچراغی خدمت به بندگان خدا را عین عبودیت دانست و افزود: باز کردن یک مسیر برای رسیدن به قله عبودیت یعنی خروج از تاریکی ها و دستمزد این خدمات و پاداش آن برای کارکنان سازمان بهزیستی محفوظ است.


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان خدمت در بهزیستی را نوعی عبادت دانست و گفت: حل مشکلات معلولین در نزد خداوند متعال اجر اخروی و معنوی عظیمی دارد.


وی افزود: سنت و روش پیامبران و ائمه معصومین کمک به نیازمندان و خدمت به محرومین بوده است.


نماینده ولی فقیه در استان، تامین مسکن و ایجاد اشتغال برای مددجویان و معلولان را خواستار شد.


در ادامه مدیرکل بهزیستی استان سمنان از اجرای 20 برنامه مهم در استان سمنان به مناسبت هفته بهزیستی خبر داد.


به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان؛حجت الاسلام علی پهلوان، افتتاح دو مرکز اورژانس اجتماعی 123 در دامغان و گرمسار، افتتاح اولین مرکز توانبخشی نگهداری از معلولین جسمی حرکتی در گرمسار، افتتاح اولین بیمارستان تخصصی 32 تختخوابی در گرمسار، و افتتاح سه گروه همیار در گرمسار، سمنان و شاهرود را از جمله برنامه های هفته بهزیستی عنوان کرد.


مشاور رئیس سازمان درپایان افزود: “بهزیستی برای تو” شعار امسال هفته بهزیستی بود.


پایان پیام/

کد خبر 275999

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha