اعتراف نماینده مجلس انگلیس در ارتباط با گروههای تروریستی

بین الملل: لرد جیمز بلک هد، نماینده مجلس اعیان انگلیس در اعترافی غیر قابل انتظار در مجلس اعیان گروههای تروریستی را حامی مالی دولت انگلیس خواند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، : لرد جیمز بلک هد، نماینده مجلس اعیان انگلیس از دست های در هم فشرده دولت انگلیس و گروههای تروریستی سخن گفت و در این اعتراف غیرقابل پیش بینی اظهار کرد: دولت انگلیس و مسند های دولتی همچون بانک ها مقادیر زیادی پول به گروههای تروریستی به خصوص تروریستهای آفریقای شمالی بدهکار هستند و دولت انگلیس مشکلات مالی خود را از طریق گروههای تروریستی حل می کند.
وی در این اظهارات تصریح کرد که خود او بارها با گروههای مخفی تروریستی برای گرفتن کمک های مالی به دولت انگلیس تماس برقرار کرده است.
لرد جیمز دولت انگلیس را بدهکار بزرگی به گروههای تروریستی خواند و ادامه داد: من شخصا با یکی از تبهکار ترین گروههای تروریستی برای حل مشکل اقتصادی انگلیس تماس گرفته و مبلغ بالایی را از آنها در یافت کردم.
مجلس اعیان در دفاع از دولت انگلیس این گروههای مخفی را که لرد جیمز با آنها تماس گرفته است، گروههای ناشناس معرفی کرد و با این دفاع این ابهام را بوجود آورد که چرا دولت انگلیس باید در حل مشکلات خود دست به دامن گروههای مخفی ای شود که هویت آنها محرض نیست؟
در مقابل لرد جیمز خاطر نشان کرد: من تخصص خاصی در دریافت پول از تروریست ها و پول شویی دارم و در این باره تجربه زیادی را در دولت انگلیس کسب کرده ام.
وقتی از این نماینده مجلس اعیان سئوال شده که این پول ها را به چه کسی تحویل داده است، پاسخ داد: بیشتر این پول به جیب ارتش جمهوری خواه انگلیس سرازیر می شد و اخیرا یک میلیارد لیر را بعد از دریافت از این گروههای تروریستی به این سازمان واگذار کردم.
وی در ادامه اعتراف کرد: وقتی می خواستم به پلیس انگلیس اطلاع رسانی کنم، یکی از بانک های انگلیس را به عنوان شاهد انتخاب کردم اما با مراجعه به آنها متوجه شدم این بانک هم یکی از طرفین اصلی معامله با گروههای تروریستی است و از دفاع از من سر باز زد از همین رو از مراجعه به پلیس منصرف شدم.
لرد جیمز بلک هد، نماینده مجلس عیان انگلیس خاطر نشان کرد: اگر دست دولت انگلیس، مجلس اعیان و بانک های این کشور با گروههای تروریستی هم پیمان است جای تعجبی ندارد، بلکه عجیب این است که دولت به طور آشکار آن را اعلام و در صورت لزوم از آن حمایت می کند.
به گزارش خبرگزاری فرانسه، لرد جیمز از مردمی که در این باره دچار تردید هستند خواست تا با مراجعه به وی از این امر مطمئن شده و خود او اطلاعات موثق را در اختیار آنها قرار می دهد.

 

کد خبر 2762

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha