انتقاد حجت الاسلام طائب از مدیریت شهری:هدردادن بیت المال و رنگ سبز

حجت الاسلام مهدی طائب: همین فرد در جریان انتخابات، نمای برخی از مکانهایی که تحت نظر داشت را به رنگ سبز درمی آورد که این کارها خارج از مدار اصولگرایی است.

 

 

به گزارش خبرگزاری شبستان؛ حجت الاسلام مهدی طائب در گفتگوی خود با ویژه نامه ی نوروزی روزنامه ی جوان انتقاداتی را نسبت به مدیریت شهرداری تهران مطرح کرد.

 

 

وی در بخشی از صحبت های خود گفت: «وقتی عملکرد و نوع عمل برخی افراد را مورد دقت قرار می دهیم می بینیم که در برخی اوقات از مسیر خارج شده اند مثلاً یکی از شاخصه های اصولگرایی، هدر ندادن پول بیت المال و پرهیز از اسراف و ولخرجی در سطح کلان است در صورتی که یکی از افراد برای افتتاح برخی پروژه های کوچک شهری هم پول های هنگفتی خرج می کند که این خلاف رویه ی اصولگرایی است.»

 

پروژه های مورد اشاره ی وی را می توان از سنگفرش های تهران تا آبنمای بزرگ میدان نماز شهرری و پل جوادیه برشمرد، موضوعی که در این سالها علی رغم تلاش مدیران شهری برای ساخت تابلوهای تبلیغاتی نظیر BRT و ... برای خود، تبدیل به یکی از ویژگی های بارز شهرداری شده است و کم کم همگان را به سمت اجرای پروژه ها با هزینه های چندبرابری و اجرای عملیات سنگین روانی برای لاپوشانی آنها، عادت می دهد.

 

حجت الاسلام مهدی طائب در ادامه صحبت های خود قرار گرفتن در این مسیر نامیمون را عامل حرکت به سمت کارهایی که حرمت های عظیمی در آنها نهفته است برشمرد و ادامه داد:« انحرافات از همین جا شروع می شود آرام آرام انسان به حرام بی توجه شده کارهای بزرگی که حرمت های عظیمی در آن نهفته است را درک نمی کند و زیرپا می گذارد.همین فرد در جریان انتخابات، نمای برخی از مکانهایی که تحت نظر داشت را به رنگ سبز درمی آورد که این کارها خارج از مدار اصولگرایی است.»

 

به صحبتهای ایشان می توان حرکات مشکوکی را که در دوران شدت گرفتن فتنه ی سبز از سوی مدیریت مترو تهران، که سرسپردگی وی به فتنه بر کسی پوشیده نیست اضافه کرد؛ اقداماتی که در جلساتی هماهنگ در خصوص تعطیلی هدفمند ایستگاه ها به منظور هم افزایی اغتشاشات و مدیریت آنها صورت گرفت.

 

اینها همه زنگ خطری است که کم کم  از سوی اکثریت دلسوزان نظام به صدا درمی آید و امیدواریم تغییری در این رویه که از سوی مدیران شهری پیش گرفته شده است صورت گیرد. 

پایان پیام/

 

 

 

کد خبر 27686

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha