اعطای رایگان کتب مرتبط با امر به معروف در نمایشگاه قرآن

خبرگزاری شبستان: کتاب هایی همچون کلید اسرار و امر به معروف و نهی از منکر در سیره معصومین (ع) در نمایشگاه بین المللی قرآن به علاقمندان به صورت رایگان اعطا می شود.

حجت الاسلام سیداصغر حسینی، مدیر روابط عمومی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در گفتگو با خبرنگار قرآنی خبرگزاری شبستان با اشاره به اهم فعالیت های این ستاد در نمایشگاه بین المللی قرآن گفت: این ستاد محوریت فعالیت خود را در حوزه فرهنگسازی این واجب الهی قرار داده و کمتر به فعالیت های اجرایی نظر دارد.
وی ادامه داد: در نمایشگاه بین المللی قرآن غرفه ای با عنوان ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در طبقه فوقانی مصلای امام خمینی (ره) میزبان بازدیدکنندگان است. که با استقبال خوب بازدیدکنندگان مواجه شده است.
حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: امسال در نمایشگاه قرآن موفق به انتشار 50 هزار جلد کتاب و فایل با موضوعات مرتبط با امر به معروف و نهی از منکر به صورت بلوتوث در روزهای پربازدید نمایشگاه شده ایم. همچنین برگزاری نشست ها و مسابقاتی از طریق ایستگاه های رادیویی مستقر در نمایشگاه قرآن از دیگر فعالیت های این غرفه است.
مدیر روابط عمومی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر افزود: در نمایشگاه امسال چهار هزار جلد کتاب و پازل های مفهومی ویژه گروهی سنی کودک به صورت رایگان به بازدیدکنندگان اهدا شد.
وی با اشاره به اهم محصولات فرهنگی و مکتوب غرفه این ستاد در نمایشگاه قرآن ابراز کرد: کتابشناسی امر به معروف و نهی از منکر شامل فهرستی کامل از کتب منتشر شده در این حوزه، یکی از محصولات مکتوب این غرفه است. همچنین کتاب معجزه تذکر زبانی نوشته محمدرضا اکبری، دو فرمان برتر الهی نوشته آیت الله سیدمحمدرضا مدرسی طباطبایی، 10 درس پیرامون امر به معروف و نهی از منکر نوشته حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی، کتاب امر به معروف و نهی از منکر در سیره معصومین (ع)، کتاب کلید اسرار داستان هایی درباره امر به معروف و نهی از منکر نوشته مرتضی عبدالوهابی به صورت ریاگان به افراد علاقمند به فعالیت در این حوزه هستند اهدا می شود.
همچنین، به گفته وی کتابچه هایی با عنوان راه های کارآمدی امر به معروف و نهی از منکر در چند جلد ویژه دانش آموزان ، خانواده ها، دانشجویان و مدیران و کتابچه ای با عنوان چگونه امر به معروف کنیم؟ در این غرفه به بازدیدکنندگان اعطا می شود.
حجت الاسلام حسینی در پایان خاطرنشان کرد: علاقمندان به دریافت سخنرانی های آیت الله آقامجتبی تهرانی، مقام معظم رهبری و شهید مرتضی مطهری پیرامون امر به معروف و نهی از منکر در قالب نرم افزار می توانند به این غرفه مراجعه کنند.
پایان پیام/


 

کد خبر 277857

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha