جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای امدادرسانی به مردم مظلوم فلسطین

خبرگزاری شبستان: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد زنجان گفت: همزمان با روز قدس و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان کمک‌های مردمی توسط کمیته امداد برای امدادرسانی به مردم فلسطین در زنجان جمع‌آوری می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رضا حسنلو معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان در جمع خبرنگاران گفت: امام خمینی(ره) در 16 مرداد سال 58 و با آغاز جنایت‌های جدید رژیم صهیونیستی، آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس اعلام کردند، از همین رو سالانه با فرا رسیدن این روز کمک‌های مردمی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین جمع‌آوری می‌شود.
 

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد نیز در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین همزمان با روز قدس با برپایی پایگاه‌در محل‌های برگزاری نماز جمعه در سطح استان، مصلی‌های برگزاری نماز جمعه و همچنین در مسیر راهنمایی روز قدس آماده دریافت وجوهات و کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم استان زنجان است.
 

وی همچنین از حضور امدادگران در خانه انفاق احسان و نیکوکاری برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای امدادرسانی به مردم مسلمان فلسطین خبر داد.


معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان افزود: هم استانی‌های عزیز در صورت تمایل می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به منظور حمایت از مردم مظلوم فلسطین به شماره حساب سیبای 0108640426007 نزد بانک ملی به نام سایر وجوهات امانی واریز کنند.
 

شایان ذکر است، سال گذشته مردم خیر استان زنجان بیش از 81 میلیون ریال به مردم مظلوم فلسطین کمک کردند.
 

پایان پیام/

کد خبر 277907

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha