ارسال 261 اثر به دبیرخانه چهارمین جشنواره مطبوعات خراسان شمالی

خبرگزاری شبستان:دبیر چهارمین جشنواره مطبوعات خراسان شمالی از وصول 261 اثر در دبیرخانه چهارمین جشنواره مطبوعات استان خبر داد.

علی قلیزاده، دبیر چهارمین جشنواره مطبوعات خراسان شمالی، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در بجنورد گفت: در چهارمین جشنواره مطبوعات استان تعداد 261 اثر از 98 خبرنگار 19 رسانه استان در این جشنواره حضور یافته اند.
 

وی با اشاره به برگزاری این جشنواره در 7 بخش خبر، مصاحبه، تیتر، یادداشت، گزارش، عکس و طنز، افزود: خبرنگاران استان می توانند در سه بخش ویژه انتخابات، سفر مقام معظم رهبری به استان و توسعه استان نیز شرکت کنند.
 

وی شرکت خبرنگاران استان در بخش سفر مقام معظم رهبری به استان با 35 اثر را نشان از ارادت قلبی آنها به رهبری و آگاهی نسبت به اهمیت این سفر دانست.
 

قلیزاده به ارسال 20 اثر در بخش انتخابات و 17 اثر در بخش توسعه استان نیز اشاره کرد و اظهار داشت: این آثار از جمله آثار کیفی این جشنواره به شمار می رود.
 

وی خاطرنشان کرد: خبرنگاران استان در بخش گزارش نیز که سخت ترین هماورد جشنواره های مطبوعاتی محسوب می شود با 51 اثر به رقابت می پردازند به طوری که بیش از نیمی از آثار بخش ویژه را نیز این نوع مطلب رسانه ای در بر می گیرد.
 

وی در پایان تعداد آثار رسیده در بخش طنز را 9 اثر در بخش خبر 34 اثر، مصاحبه 24 اثر، یادداشت 22 اثر، عکس 14 اثر و در بخش تیتر 34 اثر ذکر کرد.
 

پایان پیام/

کد خبر 277997

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha