امید یعنی 25 سال کنکور دادن تا داشتن فرزند در سن 108 سالگی

خبرگزاری شبستان: مهمانان شب گذشته برنامه "ماه عسل"با بیان قصه های خود از فتح قله های بالای 5 هزار ارتفاع در سن 66 سالگی تا داشتن فرزند در سن 108 سالگی امید و انگیزه را در مخاطبان جاری میکردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ، برنامه ماه عسل شب گذشته در بیست و پنجمین روز از ماه مبارک رمضان با اجرای "احسان علیخانی " بر روی آنتن رفت که طبق روال همیشه ماه عسل با بیان قصه های مهمانان خود مخاطبان را هیجان زده کرد.


در برنامه "ماه عسل "شب گذشته در بخش اول دو بانوی میانسال که یکی از بانوان متولد 1326 داری 4 فرزند که سرپرستی کوهنوردی بازنشستگان شرکت نفت و صدا و سیما را بر عهده داشت و بانوی دیگر که متولد 1324 از مشهد بود که مدیر عامل باشگاه فوتبال نونهالان، نوجوانان و امید و جوانان بود از مهمانان شب گذشته احسان علیخانی بودند.


بانوی 66 ساله کوهنورد قله های دماوند، سبلان، علم کو یکی از قله های کشور روسیه را که هر کدام از این کوه ها بیش از 4 و 5 هزار متر ارتفاع دارند را فتح کرده بود با وجود 66 سال سن اذعان داشت که دلش جوان است و قصد دارد باز هم دماوند را فتح کند.
 

سرپرست کوهنوردی بازنشستگان شرکت نفت با بیان اینکه ورزش های شنا و یوگا را هم در کنار کوهنوردی انجام می دهم گفت: آرزویم این است که تا وقتی زنده هستم سلامت و سر پا باشم و کسی دیگری کار های مرا انجام ندهد اکنون حس میکنم 48 سالم است مهم سن نیست ؛ دل انسان جوان باشد اهمیت دارد.


بانوی 68 ساله به عشق امام رضا (ع) و جوانان شهرش با دلسوزی یک باشگاه فوتبال در همه رده های سنی راه اندازی کرده است که تنها حامی آن خدا و امام رضا (ع) است.


مدیر باشگاه فوتبال خراسان با بیان اینکه خود مستجر هستم اما تمام هزینه های باشگاه را به صورت اقساط پرداخت میکنم گفت:به دلیل اینکه هیچ اسپانسری نداریم هیچ یک از بازیکنان و مربیان ما حقوق دریافت نمیکنند اما بازیکنان باشگاه از جنوب و شمال شهر ادغام شده اند تا هیچ کمبودی حس نشود.


وی ادامه داد: یک اسپانسر برای تیم پیدا شد اما مدعی بود باید به جای کلمه درج شده امام رضا (ع) در پیراهن بازیکنان نام کارخانه وی درج شود که به هیچ وجه قبول نکردیم و گفتم میلیارد ها تومان هم به من دهند من نام امام رضا را همیشه در پیراهن بازکنان محفوظ نگه می دارم.


در بخش دوم برنامه مهمان برنامه ماه عسل؛ پیرمرد 88 ساله ای بود که 25 سال پشت کنکور مانده و از سال 55 در کنکور شرکت کرده و در آخر سال 80 در کنکور دانشگاه آزاد اسلامی قبول شده است که 11 سال تحصیل وی به طول انجامیده تا سرانجام در سال 91 فارغ التحصیل شده است.


حیدری با بیان اینکه ما مسلمان هستیم و دین ما به علم آموزی تاکید دارد اظهار کرد: به این دلیل همیشه دوست دارم ادامه تحصیل دهم و تا الان سه بار در کنکور سراسری ارشد شرکت کرده ام امیدوارم امسال قبول شوم.


مهمان دیگر احسان علیخانی پیرمرد 108 ساله ای است که یک نوزاد چند ماهه و یک دختر نه سال دارد که جدا از این دو فرزند؛ اولین فرزندش 70 سال و تعداد 90 نوه، نتیجه، ندیده نبیره هم دارد که موجب تعجب احسان علیخانی می شود .


علیخانی با بیان اینکه زندگی شبیه بازی فوتبال است تا دقیقه 90 باید جنگید تا معجزه ای را رقم زد.
پایان پیام/

 

کد خبر 279227

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha